| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Nie słyszałem, żeby seryjnie dawali akrapa, No może w BMW , ale tez już chyba nie Natomiast grzane manetki mogą tylko grzać, albo nie grzać hehe W czasie jazdy można zmienić tylko mapy zapłonu Włączanie wszystkiego przez menu bez fizycznego guzika trochę żmudne , a tylko mogą być 2 funkcje pod szybki dostęp, no halogeny można guzikiem , ale są w dziwnym miejscu bo prawie na dolnej półce. Natomiast jeżeli chodzi o zwartość konstrukcji to Afryka trochę zostaje w tyle . Oczywiście wyprofilowanie siedziska lepsze niż w NAT Ostatnio edytowane przez radiolog : 16.07.2020 o 14:46  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 |