| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				
					
				
				
					Posty: 792
				 
Motocykl: ............... 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 4 godz 17 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Napiszę Ci ze swojego doświadczenia. Im mniej jeździsz tym większe podwyższenie potrzebujesz  
		
		
		
		
		
		
		
	  Kiedyś dawno temu miałem kierownicę w sprzęcie wyższą  od oryginału o 8 cm. Teraz w każdym jeżdżę na oryginale. Podwyższenie kierownicy pozwoli Ci tylko pozornie wygodniej stać. Ma 182cm wzrostu.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Grodzisk Wlkp. 
					
				
				
					Posty: 97
				 
Motocykl: GS tysiącdwieście 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 16 godz 3 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja podwyższyłem o 3 cm. i jest bajka. 
		
		
		
		
		
		
		
	Inny motor całkiem, u mnie akurat ktm ale co do zasady... kup na Ali podwyższenie za 60 zł i sprawdź. Jak nie będzie pasować to odsprzedaż komuś lub wrzucisz sobie na półkę.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2018 
				Miasto: Moje miasto to Trójmiasto 
					
				
				
					Posty: 243
				 
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro 
				
				
				 
Online: 3 dni 21 godz 36 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Na razie z powodu zbyt mocnego przechylenia do przodu zaczynają pobolewać plecy przez co zaczynam opieram się na kierze.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hmmm...to ciekawe...mam 195cm i raczej długie kończyny, podwyższenie 15mm i kierę obróconą trochę bardziej do góry/przodu (fabrycznie ostatnio motocykle coś mają w dół kiedy ustawione) i jest perfect stojąco/siedząco  
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2018 
				Miasto: Moje miasto to Trójmiasto 
					
				
				
					Posty: 243
				 
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro 
				
				
				 
Online: 3 dni 21 godz 36 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No więc poradziłem sobie banalnie prosto. Przekręciłem kierę do góry o 3 cm i w teren jest idealnie, gorzej, że kiera wali przy skręcie o szybę. Wiem jednak, że przestały mnie boleć plecy, więc muszę to jakoś ogarnąć i po kłopocie. Są takie śruby z dźwigienkami firmy Kipp. Takie sobie założę i w teren będę w prosty sposób to sobie podnosił.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Hondy XR blokada kiery | motomax | Honda - inna niż AT & NAT | 20 | 17.12.2017 15:46 |