![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
http://150.254.222.97/wikiafri/index...lik:1maleb.jpg Może coś z tej wiedzy ci się przyda ![]() Pompa w fabrycznym rozwiązaniu sterowana jest przekaźnikiem elektronicznym wyzwalanym impulsami z cewki zapłonowej. O ile się nie mylę tymi samymi co obrotomierz. Co to oznacza w praktyce? Po włączeniu zapłonu nie ma napięcia na przewodzie idącym do pompy. Każdy obrót wału korbowego to jeden impuls i jeden ruch membrany pompy. To mało, żeby napompować dwie puste komory pływakowe do normalnego poziomu paliwa. Efekt? Czasami padnie słaby aku, zanim nasycą się gaźniki ![]()
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak powinna działać pompa w AT | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 35 | 03.11.2016 08:35 |
LC4 pompa paliwa | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 18.08.2016 16:56 |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 11:31 |