![]() |
#71 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 429
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 54 min 14 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Do oleju polecam takie filtry ze śruba na końcu. Łatwiej potem wykręcić i nie trzeba narzędzi specjalnych.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
|
![]()
Wrzucam zestawienie porównawcze parametru lepkości oleju motul z podziałem na grupy
parametry są zbliżone i nie ma większego znaczenia, który olej wybierzemy... oczywiście na olejach z grupy 40 teoretycznie silnik może pracować ciszej. Ciekawą propozycją jest olej 7100 5W40 i Factory Line 5W40 300V, które mają doskonałą płynność w niskiej temperaturze (zbliżoną do 10W30) oraz wyższą lepkość w 100st.C ale też bez przesady... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 11.03.2020 o 09:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Valvoline 10-40 w 100 st. C ma 14.5, w 40 st. C ma 94, ale nie wiem czy to taki problem. A kosztuje 80zł za 4l
![]() Ja nie kupuje motula od kilku lat. Leję valva do auta i do motorów. Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
|
![]() Cytat:
https://allegro.pl/oferta/klucz-tasi...eju-5006882140 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Przerost formy nad treścią to nawet posiadanie klucza do filtra
![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Tomaj
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Nekla wlkp
Posty: 534
Motocykl: RD07,CRF1000L/DCT, XL600V
Przebieg: znośny
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 11 godz 19 min 5 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Zagórów
Posty: 465
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 11 godz 32 min 42 s
|
![]()
Odkręcicie też ręką ? Gratuluje krzepy. Do odkręcania muszę użyć klucza.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2020
Miasto: Wodzisław Śl.
Posty: 35
Motocykl: Africa Twin 1000 DCT 2017
Przebieg: 9840
![]() Online: 2 dni 16 godz 44 min 37 s
|
![]()
Coraz bardziej skłaniam się do 10W40, tym bardziej że kumplowi został litr to kupię tylko 4L. Tyle tylko, czy te osoby, które wlały 10W40 mają DCT?
|
![]() |
![]() |