|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  11.03.2020, 05:05 | #1 | 
| Administrator  |   
			
			Kosztuje blisko 5x więcej niż normalna z tłumikiem gumowym a będzie podlegać wymianie tak samo po ok 15tyskm z powodu naturalnego zużycia. Z kolei dzięki systematycznej wymianie zdawczych nie niszczymy wałka. Jak już ktoś chce/potrzebuje wspomóc wałek to klej się sprawdza i jest nieporównywalnie tańszą opcją. Moim zdaniem przy cenie 100zł tak a przy 300zł jest to nieporozumienie ale to już jak kto woli. No i nie 26mm tylko trzeba odjąć na szczelinę czyli zostanie może 20mm co daje max 30% zysku na pracującej powierzchni przy do 400% większej cenie. 
				__________________ AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.03.2020 o 05:11 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wałek zdawczy cd. | mdxmd | CRF 1000 L | 53 | 09.11.2019 22:30 |