| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			histeryzujecie z tym "terenem". 
		
		
		
		
		
		
		
	Nie jest to motor do zabawy na torze ani do przepraw pt. 30 km w jeden dzien, chociaż na Barbarze sobie czasem poskaczę na lekko. motocykle, które nadają się w ten słynny teren trzeba w ten "teren" dowieźć na lawecie, albo męczyć się na dojazdowkach (I zabierać często olej i narzędzia żeby zrobić przegląd). Pewnym kompromisem są lekkie duale, ale znowu: kosztem mniejszego umęczenia się w "terenie" tracimy na komforcie na dojazdach i ładowności. A do dużego BMW można NAT porównywać wyłącznie na asfalcie i szutrach. Bo motor jest cięższy, trudniej go przeserwisowac w czarnej dupie, łatwiej też uszkodzić bez możliwości naprawy (cycki, kardan). Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |