|  15.01.2020, 21:52 | #131 | 
| Ajde Jano  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Rataje Słupskie 
					Posty: 6,903
				 Motocykl: Raczej nie będę miał AT Galeria: Zdjęcia   Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 4 min 44 s |   
			
			Widziałem to już, ale na początek zostałbym przy wersji amerykańskiej  https://youtu.be/2hG67BCZpSM Czyli minimum usprawnień, a nuż się przeszczep nie przyjmie Jeszcze ten oglądnę, zwracając szczególnie uwagę na Bad and ugly https://youtu.be/GwoRvoYwzHI Jednym słowem na początek bez dodatków wartych pół nowego motocykla. 😉 Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. | 
|   |   | 
|  15.01.2020, 23:28 | #132 | 
|  |  Honda CB500x 2019 
			
			Bez drogich dodatków, ale gmole tak (ja miałem givi) zobacz Heed. Dla mnie minimum to gmole + kufer centralny (w mieście się sprawdza). Centralka w cebuli nie była mi potrzebna, chociaż smarowanie w upalny dzień było trudne :-) Resztę sobie dobierzesz w miarę potrzeb. https://youtu.be/V3hjWUGw1Uo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk | 
|   |   | 
|  17.01.2020, 21:04 | #133 | 
| Ajde Jano  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Rataje Słupskie 
					Posty: 6,903
				 Motocykl: Raczej nie będę miał AT Galeria: Zdjęcia   Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 4 min 44 s |  Honda CB500x 2019 
			
			Ja obecnie zastanawiam się nad porządną osłoną silnika, na przykład taką, bo innej jeszcze nie znalazłem  Grzane manetki i gniazdo 12 volt. Centralkę chyba odrzucę bo mam już w GS. Mam też ofertę na motocykl w kolorze czerwonym, podobno taniej już nie będzie. Chyba wziąłbym szerokie podnóżki bo na takich blaszkach to głupie uczucie mam, oraz osłony dłoni, bo pesel Byłem w salonie Krakowskim, niby motocykl mają, tak wychodzi z informacji na stronie, ale fizycznie jest on w magazynie hondy. Doprecyzowałem oczekiwania, osłona silnika i dolne gmole , sw motech. Grzane manetki i gniazdo 12 v honda, osłony dłoni BB albo sw motech. Cena 27000 trochę przesadzona, ale gdzie jej do ceny NAT, czy GS, a fajnie byłoby aby motocykl wykorzystać a nie tylko posiadać. Jak się przymierzę to chyba wpłacę zaliczkę, jeszcze jedno podnóżki muszą być większe. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. Ostatnio edytowane przez consigliero : 18.01.2020 o 16:54 | 
|   |   | 
|  19.01.2020, 16:23 | #134 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Bogatynia 
					Posty: 125
				   Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 21 min 59 s |   
			
			Miałem na ten motorek wielką ochotę, piszę tu mając na myśli wersję 2019. Przejechałem się i trudno mu coś zarzucić poza zbyt wąskimi podnóżkami i zbyt zgiętymi kolanami (182cm) co przy dłuższych trasach byłoby męczące. Prowadzi się lekko i pewnie, zawieszenie wybiera pięknie, (najbardziej zaskoczyło mnie na plus choć na papierze wygląda słabo) świetnie wyważony, moc solo bez bagażu wystarczająca, bardzo dobrze hamuje. Ogólnie za te pieniądze 8+ w skali do dziesięciu, tylko coś nie pykło. No nie było chemii, i co zrobisz jak nic nie zrobisz. Dlatego polecam się przejechać.
		 | 
|   |   | 
|  19.01.2020, 20:59 | #135 | 
| Ajde Jano  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Rataje Słupskie 
					Posty: 6,903
				 Motocykl: Raczej nie będę miał AT Galeria: Zdjęcia   Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 4 min 44 s |   
			
			Zasadniczo pewnie masz rację, bo najlepszy motocykl to ten który obecnie mamy. Od dłuższego czasu poszukuję czegoś mniejszego jako jednoosobowy wycieczkowóz. Myślałem o NAT ale jej mniejszość jest iluzoryczna, brałem pod uwagę supercub i CRF 250 L a także x ADV, zawsze coś nie tak za małe lub za ciężkie. Ten wydaje się być czymś co ma szanse dobrze się sprawdzić, jeździłem przez chwilę nawet dłuższą f650 GS twin i gdyby miał 19 z przodu to reszta byłaby satysfakcjonująca. Chodzi też o to aby w przypadku wyjazdu grupowego niezbyt odstawać od reszty grupy, a ta 650 dotrzymywała bez problemu kroku dużemu GSowi. Są lepsze, mocniejsze , sprawniejsze tylko ja tego nie potrzebuję, wystarczy taki którego będę sam w stanie przeciągnąć przez błoto, nie martwiąc się że mi braknie nogi do podparcia.
		 
				__________________ BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. | 
|   |   | 
|  19.01.2020, 21:36 | #136 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			Wydaje mi się, choć oczywiście mogę się mylić, że po GieeSie będzie Tobie brakować w CB mocy.
		 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  19.01.2020, 21:39 | #137 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			Dr 650 se - będzie w sam raz "brałem pod uwagę supercub i CRF 250 L a także x ADV, zawsze coś nie tak za małe lub za ciężkie " Artek ma jeszcze TT 600 ? 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 19.01.2020 o 21:46 | 
|   |   | 
|  21.01.2020, 22:29 | #138 | 
| Ajde Jano  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Rataje Słupskie 
					Posty: 6,903
				 Motocykl: Raczej nie będę miał AT Galeria: Zdjęcia   Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 4 min 44 s |   
			
			gsa się nie pozbywam, a tylko chcę się przekonać czy ten się sprawdzi jako jednoosobowy wycieczkowóz. Moim zdaniem powinien sprawdzić się świetnie, jak to ktoś napisał, moto dla emeryta.
		 
				__________________ BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. | 
|   |   | 
|  22.01.2020, 11:19 | #139 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   
			
			
 To on nie ma 19" z przodu? Ten CB wydaje mi się porównywalna z 650 twin/700 GS. Ma mniejszą moc, ale lepsza ochrona przed wiatrem  i kosztuje jednak dużo mniej.
		 
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | 
|   |   | 
|  22.01.2020, 11:35 | #140 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			"gsa się nie pozbywam, a tylko chcę się przekonać czy ten się sprawdzi jako jednoosobowy wycieczkowóz.  wystarczy taki którego będę sam w stanie przeciągnąć przez błoto, nie martwiąc się że mi braknie nogi do podparcia. Z ciekawości zapytam po co oslona silnika w motocyklu który nie wjedzie dalej niż polna droga Tak samo się sprawdzi jak gs ktorym jeździsz To asfaltowiec z małą możliwością terenową . Po afalcie goldas wygodniejszy Jak chcesz cos zmienic to motocykl do 200 kg z paliwem i wtedy jest zmiana na coś co możesz próbować w bloto wjechać i próbować to wyciągnąć 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 22.01.2020 o 11:44 | 
|   |   |