![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
AT bez akumulatora jedzie. Trzeba podpiąć tylko paliwo bezpośrednio do gaźników omijając pompę , zapalić krótkie - długie i wio ( jak pisze wyżej kolega ). Jak zgaśnie to znaczy że regulator nie działa jak należy, albo alternator nie robi tak jak powinien robić ( w serwisuwce są wytyczne do pomiaru ).
Można jechać i daleko tylko trzeba jakiś aku na sztukę podpiąć pod kable ( jak nie masz możliwości zamontować afrykańskiego ) żeby prund gdzieś się podziewał. W endurakach też musi być bateria podpięta, to że z kopajki odpala na słabym aku nie znaczy ze można jeździć bez.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 10:19 |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 00:42 |
Akumulator do 0 7a | jorge | Układ elektryczny i zapłonowy | 39 | 30.01.2015 10:43 |
[FAQ] Akumulator | podos | Regularne czynności serwisowe | 13 | 05.01.2009 10:31 |