|  26.07.2019, 09:09 | #91 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 45 min 46 s |   
			
			Motozów nie miałem. Jest to moja lista, którą stworzyłem na bazie różnych forów, opinii itp.  Co do mojej TKC80 to na poczatku jest OK, ale jak się zetrze to jest kwadrat i na zakrętach można piękne drifty robić bo słabo trzymie. Sprawdziłem przebieg mojego TKC80 i to jest dokładnie 4900km:  Tutaj opinia i foto Motoza Adventure po 5000mil: "On the rear of my 990 after being installed in Fairbanks, AK. Road the haul road, then headed south and hit some misc dirt, and the rest pavement. Approx 5000 miles on it and Iâd say itâs about 50% worn. I like burnouts, locking the rear tire, and lots of clutched up wheelies and slides. Iâd guess 8-9000miles is the lifespan of this tire. "  A tutaj dwie 990, ta sama trasa, też 5000mil=8000km: TKC80 vs Dunlop D908RR    Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 26.07.2019 o 09:25 | 
|   |   | 
|  26.07.2019, 09:21 | #92 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Sam pisze, że lubi upalać...w takim trybie to z TKC pewnie by zdjął bieżnik w 3 tysiące km.  Dwa ostatnie zdjęcia to nie są motozy adventure. | 
|   | 
|  26.07.2019, 09:23 | #93 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			W 1190 co ma 150 kuni tył na ponad 13 tysi starczył więc w 990 powinno byc co najmniej podobnie.
		 | 
|   |   | 
|  26.07.2019, 09:27 | #94 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 45 min 46 s |   
			
			Na tą chwilę to Motoz wydaje się ideałem dla mnie do 950/990, ale jest problem z zakupem.
		 | 
|   |   | 
|  26.07.2019, 09:34 | #95 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Kłopotów z zakupem nie ma żadnych tylko cena jest mało ciekawa.
		 | 
|   |   | 
|  26.07.2019, 09:34 | #96 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2009 Miasto: Wa-wa 
					Posty: 191
				 Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled   Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s |   
			
			Mirek, sprawdź jeszcze Metzeler 360. Nie pamiętam czy istnieje wymiar Dzika. Stosunkowo nowa opona. Bieżnik bardzo agresywny ale trwałość zajebista. Zobacz testy na yt.
		 | 
|   |   | 
|  26.07.2019, 09:45 | #97 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 45 min 46 s |   | 
|   |   | 
|  26.07.2019, 10:01 | #98 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2015 Miasto: Nowy Sącz 
					Posty: 210
				 Motocykl: KTM 990 Adv   Online: 1 miesiąc 1 dzień 18 godz 22 min 56 s |   | 
|   |   | 
|  26.07.2019, 10:05 | #99 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Ostrowiec Św. 
					Posty: 475
				 Motocykl: KTM 640, NAT   Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s |   
			
			Jack_*Daniels napisz coś więcej, zastanawiałem się nad nią do LC4. Tylko biorę pod uwagę, że nie jest to opona dualsport tylko typowa enduro która zejdzie po 2k km.
		 | 
|   |   | 
|  26.07.2019, 10:15 | #100 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2009 Miasto: Wa-wa 
					Posty: 191
				 Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled   Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s |   
			
			
No właśnie. Ja przejechałem na nich tylko kilkadziesiąt km na LC4 ale w niczym nie ustępują Metzelerom Sachara/Enduro, a wszystkie testy wskazują na znacznie większą trwałość. Do Dzika zapewnie 90% off bo po zmianie zębatki niewiele gum na nich wytrzyma ;-)
		 | 
|   |   |