10.07.2019, 08:46
			
			
		 | 
		
			 
			#11
			
		 | 
	
	
			
			
			
			
			
			
				
				Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Łazy k/Magdalenki 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: RD03
  
Przebieg: 65496
  
				
				
				
				 
Online: 3 miesiące 6 dni 20 godz 52 min 47 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
		
		
			
			
	Cytat: 
	
	
		
			
				
					Napisał  piotrektt
					 
				 
				Co do interwałów serwisowych, nie podniecajmy się - jeździcie, to te z książki trzeba wsadzić między bajki. Im częściej, tym lepiej. Co marny sezon minimum, co 4-5 tysi pałowania maksimum i przeglądy filtra powietrza. Przy 100+ kmh ten silnik wyje jak dziki.   
Trzeci sezon na Elce, 13 tysi, jeden remont silnika (z własnej głupoty) i wszystkie możliwe mody przerobiłem.  
Mam hondzie adv ready - 12,5L zbiornik, osłony, handbary, grzane manetki, porządny bagażnik, i inne duperele. Wszystko wypracowane... i... pojeździłem na Emkowej 22 letniej dr650, i kurna. Takiej Elki pragne. Żeby to samo nowoczesne ciało miało ten zajebisty silnik. No kurde, pełnia szczęścia i rozbity bank! ;( Wygoda i komfort Elki, i perdolnięcie DR. Czemu tak trudno to zrobić? Mam straszny dylemat teraz, ale skłaniam się ku dr. 
			
		 | 
	 
	 
 
Proszę, nowe DR:
 https://www.olx.pl/oferta/suzuki-dr6...bdb8b;promoted
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |