Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.07.2019, 11:50   #11
diego
 
diego's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: prawie Kielce
Posty: 305
Przebieg: znośny
diego jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s
Domyślnie

Fabryka sie nadaje do jezdzenia po asfalcie i szuterki (chociaz ja na fabryce wjechalem na plaj i na trawers wielkiego wierchu na borzawie- bo nie wiedzialem ze sie nie nadaje ta opona w teren ;P ale to byla glupia wyprawa, nic nie umialem i porwalem sie w gory - to moglo sie tam pare razy zle skonczyc). Te foty co dalem to nie moje (jedna jest moja, tam gdzie elka z kolem utopionym w blocie, tam se stoje obok), ale zapytam wlasciciela co on tam wklada ale to raczej typowa kostka - dlatego on wozi moto na przyczepce.
Ja jezdze na tkc80 z przodu, a z tylu ac10. Taki dualowy setup ze mozna troche w krzaki i pare tysi spokojnie na asfalcie (ok 4-5 tysi ac10 na elce wytrzyma, bo ta mala moc tak nie rwie tej opony).

Ostatnio edytowane przez diego : 04.07.2019 o 11:57
diego jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? Pirania Wszystko dla Afryki 4 21.07.2012 13:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.