![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Podobnie jak Rumpel miałem 690R '09. Sprzęt twardy i ostry - dzielny w terenie. Kanapa na przeloty zdecydowanie nie za bardzo (po trasie Wawa-Zakarpacie-Wawa nie mogłem patrzeć na KTMa przez dłuższy czas...). Do tego pękały mi nagminnie stelaże kanapy (miałem 3 różne wersje kanap i każda pękała tak samo - wymieniali na gwarancji i znowu pękała). Kolejną bolączką mojej sztuki był wodowstręt...po przejechaniu brodu nie wolno było się zatrzymać ani wcisnąć sprzęgła, bo zdychał i już nie odpalał, aż podeschnął (ok.30min). Wymieniałem przepustnicę z TPSem i wtryskiem, świece, fajkę i przewód WN, sprawdzałem instalację i kostki i nic. Kiedyś pożyczyłem go byłej (bo miała tylko exc200) i mówiłem, żeby unikała wody...to pojechała go umyć na bezdotykową i już nie odjechała...
![]() Ogólnie, jak to KTM, nie ma za dużo wspólnego z komfortem czy turystyką, ale za to jak się zapie.dala to daję radę b.dobrze. Na trasie potrafił spalić poniżej 4l (prędkości ok 100), ale kanapa, brak osłony przed wiatrem i twardy zawias nie pomagały...ja tam nie tęsknię... ![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
rozszyfrowanie roku produkcji | krzysiek_rybak | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 27.08.2012 17:43 |
Jak co roku w Garmisch [2010] | consigliero | Trochę dalej | 4 | 20.05.2011 09:36 |