![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 11 godz 56 s
|
![]()
61875838_705977236499681_5667879731337363456_n.jpg
Myślałem że uda mi się przetestować mocowanie wysokiego błotnika w warunkach bojowych, jednak jest jeden błąd który muszę poprawić i nici z tego, zamontowałem ori. Co do pojedynczego hamulca to będzie testowany, z mniejszą pompą bez problemu blokuje koło, tzn. hamowanie awaryjne ze 120 uruchamia abs. Co do wad to przy ostrym hamowaniu delikatnie czuć że skręca kierowiną w prawo, w ktm tego nie było, tam są grubsze lagi i ośka. W NAT to jednak wszystko bardziej elastyczne ma być. Zobaczymy w normalnym użytkowaniu i w offie.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
Tags |
crf modified tuning |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lekkie enduro na długą podróż | Tofel | Lejdis | 98 | 11.10.2017 11:47 |
Jaki olej do singla na długą wyprawę? | Lupus | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 05.10.2017 22:46 |
Była Afra, był i Kat co dalej??? | Dubel | Inne - dyskusja ogólna | 45 | 08.03.2014 20:51 |