![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
W rowerach to już w sumie standard, że się jeździ na tubeless'ach z 'mleczkiem' (płyn na bazie latexu, który ma uszczelniać niewielkie dziury/przecięcia). Jest z kilkanaście rodzai mleczek i ciągle wychodzą nowe opcje. Sprawdza się to dobrze i faktycznie zakleja małe uszkodzenia. Jedyny minus to trwałość mleczka w stanie płynnym w oponie...mniej więcej co 3miechy trzeba dolewać, bo robi się glut. Zastanawiałem się ostatnio czemu nie ma tego w moto...możliwe, że jak zrobię w końcu bezdętkę z tyłu w CRFie, to zaleję na testy jakieś mleko do środka...proste, tanie, a w razie W 'gwóźdź' powinno uszczelnić bez problemu...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przelewa paliwo w terenie | SóHY | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 19.08.2012 15:00 |