| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Helvetia (BL) 
					
				
				
					Posty: 484
				 
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 
Przebieg: 43kkm + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wydaje mnie się, ze problemem nie są pieniądze, tzn jak kogoś nie stać/nie będzie stać na nowe moto, to poczeka i kupi z drugiej ręki. Teraz tez to tak działa! Dla mających kasę i tak warto poczekać sezon/dwa aż się moto z problemów wieku dziecięcego wyleczy.  
		
		
		
		
		
		
		
	Problemem jest dostępność zwinnego moto, poniżej 200kg na mokro, z rozsądna mocą, żeby na asfalcie w górach można było normalnie wyprzedzać, niezawodnego i łączącego zajebiste właściwości w terenie z prowadzeniem na asfalcie na poziomie GSa. A no i odporny na gleby żeby był bez rur które dokładają 10kg, tylko żeby z fabryki było jak należy. Najlepiej jak by producent zooferował fabryczne torby, w kooperacji z kriega czy kimś innym kto ma doświadczenie. A wisienką byłby wyświetlacz wspierający apple carPlay/android auto. Z t7 w produkcyjnej wersji została sylwetka, ale moto jest moim zdaniem za ciężkie. Może KAT 790 jak poprawią tu i tam, da radę! Na pewno nie każdemu się spodoba ale chyba jest najbliżej ideału technicznie, presto z fabryki znaczy :-) Na koniec wesołych świąt!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |