Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.03.2019, 08:51   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
Domyślnie

typuję, że to może być dzielonej zębatki wałka wyrównoważającego



miałem kiedyś podobny (dźwiękowo) przepadek w VFR750 tam wałki rozrządu mają identyczne rozwiązania... działa to tak, że druga zębatka kasuje luz międzyzębny poprzez sprężyny pomiędzy zębatkami. Wszystko działa ok dopóki ta oddzielna zębatka nie zrobi sobie na wałku luzu wtedy przy obrocie następuje gwałtowny przeskok zębatki na wałku spowodowany przez sprężyny (mówiąc potocznie w otworze zębatki tworzy się jajko) siła sprężyn jest spora więc nawet niewielki luz ponad normę będzie klikał..

drugi trop

możliwe, że podkładki regulacyjne zaworów ssących mają wybicie (dołek) od zaworu i przy nacisku zaworu w zależności jak to się ułoży następuje to kliknięcie tutaj także luz jest niewielki ale siła sprężny duża.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 20:37
malowanie silnika? malikut Silnik, sprzęgło, skrzynia 81 29.12.2011 03:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.