Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.03.2019, 12:59   #11
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,054
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 2 dni 13 godz 6 min 49 s
Domyślnie

spoko spoko - u live and learn motto moje na co dzień.

samozapłon w silniku z zapłonem iskrowym to też w sumie jest = detonacja bo następuje on od zagrzanych, rozżażonych cząstrek nagaru w komorze spalania, elektrody świecy itd ZANIM nastąpi wyładowanie między elektrodami.
Czyli jeśli zapłon taki /samozapłon/ wystąpi znacznie przed GMP /wszak sama iskra przeskakuje z wyprzedzeniem/ to do sprężania które jest wtedy jeszcze w trakcie, może dojść niekontrolowane sprężenie mieszanki wynikające ze spalania - normalnie to około 60bar w silniku benzynowym na początku suwu pracy, jeśli jest dalej sprężane to będzie spalanie detonacyjne - czyli W CAŁEJ objętości.

takie tam pie..lenie nad kawą.

m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 20:37
malowanie silnika? malikut Silnik, sprzęgło, skrzynia 81 29.12.2011 03:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.