Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.03.2019, 14:22   #7
Kostas


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Doruchów
Posty: 59
Motocykl: Była CRF1000L, jest KTM 1290 SAS
Kostas jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 14 godz 25 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał tommi Zobacz post
Nie wciskaj buta pod dźwignię, spróbuj "bokiem" buta ciągnąć dźwignię, aby wrzucić wyższy bieg jadąc na stojąco.
Zmiana położenia/podwyższenie kierownicy to chyba pierwsza z rzeczy, którą warto zrobić, aby dopasować motocykl pod siebie.
I ściskaj motura udami!
Złapałem się na tym, że właśnie tak robię. Motonga trzymam udami, jednak ślizgam się po zbiorniku, muszę wyczaić jakieś nakładki gumowe do naklejenia.

Cytat:
Napisał chemik Zobacz post
Akurat Adventure są wąskie i smukłe. Zrób to samo w Sidi Crossfire.
Myślę, że problem polega na tym, jaką masz pozycję na siedząco. Generalnie ludzie ustawianą swoją pozycję dźwigni i buta na dwa sposoby (w przypadku jazdy na siedząco):
1. Dźwignia jest cały czas nad butem aby było łatwo wrzucać biegi w górę.
2. Dźwignia jest cały czas pod butem aby było łatwo biegi zbijać.
Jeśli zaliczasz się do grupy 1 to rzeczywiście na stojąco możesz mieć problemy ze zmiana biegów, gdyż jak wstajesz z siadu to palce idą w górę.
A jeśli zaliczasz się do grupy 2 to już tylko kwestia wprawy. Co najwyżej możesz sprawdzić czy dźwigni nie masz jednak za nisko ustawionej - spróbuj przestawić o "jeden ząbek" do góry i sprawdź, czy na siedząco nie opiera się o podeszwę buta, a potem czy na stojąco się poprawiło.
Co do kierownicy to podwyższenie powinno pomóc. Polecam raisery firmy ROX (i ich chińskie klony) - wtedy możesz kierownicę podnieść i przesunąć do siebie lub od siebie. Przy takim zakresie regulacji na pewno znajdziesz wygodną i skuteczną pozycję.
Ustawienie dźwigni polegało na znalezieniu "środka" dla jazdy na siedząco i stojąco. Siadałem zadzierałem nogę w górę i jak widziałem że mam troche zapasu do dźwigni to odpowiednio regulowałem w górę. To samo na stojąco.
Więc chyba dżwignię mam optymalnie ustawioną, ani pod ani nad stopą, po prostu wypadła mniej więcej pod środku.

A odnośnie takich reiser'ów.... Trzeba coś modyfikować w motongu?
Myślę o linkach, jaki wysoki może być taki element żeby nie było kłopotów?
Może ktoś stosował w nowej AT...

Cytat:
Napisał majki Zobacz post
Masz gumy na podnóżkach? Jak tak to je wywal, będziesz stał pewniej i odrobinę niżej.
Wystarczy zdjąć gumy, czy trzeba znowu kupować nowe podnóżki ?
Widzicie ja nie jestem zwolennikiem ciągłego dokupowania czegoś tam...
a w tym motocyklu co chwilę coś trzeba modyfikować... Achhhh.

Cytat:
Napisał majki Zobacz post
Co do przenoszenia techniki z MTB to tak średnio to się sprawdza. Jest podobnie, ale jednak inaczej: inaczej stoisz, siedzisz, sterujesz, przyspieszasz, hamujesz...
Nie nooooo. Oczywiście. Bardziej miałem na myśli przyzwyczajenie do stania na śródstopiu, balansowania w zależności od nachylenia itd.
Kostas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
obniżone podnóżki dla kierownika PiotrVN Wszystko dla Afryki 16 15.07.2023 23:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.