![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
No ja jestem z tych, którzy w pewnym sensie mają wy..ane na sagi.
W starej afrze wymieniłem sprezyne, bo ze starości była masakrycznie miekka. W NAT ów sag sobie sprawdzę, ale przy mojej jeździe jak dotąd nie dotarłem do limitów zawieszenia. Zdarzyło się i obładowanym przejechać parę tysięcy kilometrów offem, i na pusto z 200 kółek po torze w Suchodole zrobić. Regulacją z tyłu pokręcę czasem, jak mam jechać z plecakiem albo z dużym bagażem. Przód przeregulowałem raz, na sztywniejszy. Może mam o tyle łatwiej, że sam ważę 90 kg, a plecaczki to z tych lżejszych ![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |