|  24.01.2019, 12:15 | #1 | 
|  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: warszawa / siedlce 
					Posty: 365
				 Motocykl: RD03   Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s |  Różnice między Kawasaki KLE, KLR, KLX na przestrzeni lat 
			
			Siemka, Panowie zwracam się z szerokim pytaniem na temat podanych w temacie motocykli: A generalnie jak bardzo się różniły, jakie miały silniki w których rocznikach, czego się wystrzegać a na co zwrócić uwagę ? I generalnie zastanawiam się czy dla osoby o wzroście 175 takie coś by się nadawało oczywiście po obniżeniu kanapy -swego czasu oglądałem nowe kle 650 versys ale jest wysoki i bez możliwości regulacji kierownicy oraz siedzenia oraz braku akcesoryjnych siedzień i mi jakoś ogólnie za bardzo nie podeszło... A więc szukam takiego jak poniżej i pytanie czy moc jest prawdziwa ? 86 KM bo ja strzelam że tu powinno być 56 lub 66 ale takie 66 już by mnie satysfakcjonowało - zależy mi na czymś co utrzyma na autostradzie stabilne 160 km/h z ciężkim bagażem ok. 50 kg lub 130 z pasażerem i bagażem 40 kg ale tak żeby silnik nie chciał wyskoczyć z ramy i był jeszcze jakiś mały zapas mocy - zastanawiałem się wcześniej nad NAT lub czymś nowym ale boję się że mi to dłużej jak tydzień nie ustoji w garażu podziemnym a wyjedzie na jakimś busie  :P   Miałem swego czasu do kupienia KLE 500 ale bałem się że 48 KM nie spełni moich oczekiwań - oczywiście chciałbym dwa cylindry a nie 1    https://sprzedajemy.pl/kawasaki-klr-...a9f-nr38648182 Tu jest taka sztuka w warszawie i zapewne pojadę ją obejrzeć choć cena wydaje mi się o 3 tys za wysoka ? Chyba że się mylę ? Ewentualnie gdzie tego szukać za granicą (USA, Zachodnia Europa, Włochy) i czy wszędzie są te same wersje silnikowe ? | 
|   |   | 
|  24.01.2019, 13:45 | #2 | 
|  |   
			
			Ja nie wiem, może jestem jakiś niedoinformowany, ale KLR 650 to jeden garnek, 42-48KM max, a  blokowane mniej. 130 to dla niego prędkość pierwsza kosmiczna... Nie mylisz czasem KLR z Versysem późniejszym? 
				__________________ Wolniej ale dalej Cierpliwości | 
|   |   | 
|  24.01.2019, 14:02 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   
			
			
Wrzuciłeś te 3 modele do jednego worka dorzucając tam versysa. Te 3 (lub nawet 4) motocykle mają różne przeznaczenie. Doprecyzuj do czego potrzebny Ci ten motocykl. Jeśli chodzi o wskazane ogłoszenie to podana tam moc 85KM to jakaś kpina. Te motocykle miały fabrycznie 41-48KM, więc aby uzyskać to co w ogłoszeniu należałoby dołożyć turbo i odetkać dolot i wydech  Obawiam się, że żaden z modeli wymienionych przez Ciebie w temacie posta nie osiągnie 160km/h nie mówiąc już o nadwyżce mocy, którą chcesz mieć przy tej prędkości (choć KLR 650 miał podany max. 168km/h). | 
|   |   | 
|  24.01.2019, 14:42 | #4 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			KLR pociągnie tak jak DR ok 150 ale to już kosmiczna prędkość. Moją DR leciałem licznikowo 160 i wrażenia jak w rakiecie. Jakby się miało to zaraz rozlecieć. Natomiast to podobne kowadło do DR tylko ze sporą nadwagą. Bardzo dobry i chwalony sprzęt. Sporo lepsze na czarnym a dużo gorsze w terenie niż Suzuki.
		 | 
|   |   | 
|  24.01.2019, 15:21 | #5 | 
|  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: warszawa / siedlce 
					Posty: 365
				 Motocykl: RD03   Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s |   
			
			80 % asfalt, 20 lekki piach i utwardzone drogi w lesie, opona leciutka kostka, tak jak annake wild lub annake 2 (to już prawie asfalt) , bo tkc 80 to już grubsza kostka.  Generalnie drogowo z możliwością wjechania w sypki piach ale bez dużego błota   Ostatnio edytowane przez marcos : 24.01.2019 o 15:27 | 
|   |   | 
|  24.01.2019, 15:27 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   
			
			Ło panie! Toż wybór potężny. Musisz mieć kawasaki? Czy inne marki też wchodzą w grę?
		 | 
|   |   | 
|  24.01.2019, 16:33 | #7 | 
|  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: warszawa / siedlce 
					Posty: 365
				 Motocykl: RD03   Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s |   
			
			Każdy rodzaj motocykla wchodzi w grę, myślałem też nad bmw F700 GS ale ten filmik https://www.youtube.com/watch?v=bfBU-eHr8_Y oraz cena i możliwość szybkiej kradzieży jak również brak szprychowanych kół storpedowały mój pomysł - Chętnie bym się zamknął w pieniądzach do 15 000 , ale jak trafi się coś ładnego za 20 k to też da radę... Nie chce kupować drogiego z uwagi na garaż :P Ac do motocykla jest nierealne...Kiedyś myślałem o tdm 900 ale jakoś mi nie podpasowuje ten motocykl... Mimo że jest spoko | 
|   |   | 
|  24.01.2019, 17:15 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2014 Miasto: Poznań 
					Posty: 95
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 39 min 46 s |   
			
			160 na autostradzie bez męczenia motocykla, to musi być duży motocykl. Do tego szprychy, piach i szutry? To może zobacz Aprilia caponord? Albo BMW GS1100? | 
|   |   | 
|  24.01.2019, 19:17 | #9 | 
|  |   
			
			Capo... na siutry jak znalazł    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  24.01.2019, 20:51 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: brzeg 
					Posty: 268
				 Motocykl: rd07 94 - byla , ro04 90-92 jest , rd07 94 byla Przebieg: 79kkm   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 8 godz 35 min 26 s |   
			
			Africa Twin. Przecież nic innego nie ma co spełni większość twoich potrzeb ;-)
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Tags | 
| kawasaki klx , kle , klr | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Różnice między Garmin 60csx a 60cs | werzaba | Hardware | 29 | 11.04.2013 10:34 |