![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
W jakims tescie porownawczym 1090 i NAT po takim typowym dlugim dniu podsumowanie bylo, ze:
1. promien skretu w NAT to duza zaleta, bo czesto sie jednak nawraca (np. zobaczyli soczystego arbuza i nawrotka) 2. Hamulce w NAT sa lepiej dozowalne, miekko hamuje. KTM heble ma jak na dzika przystalo. 3. Zawias w NAT jest wygodniejszy, mniej dzik. Pewnie jak ktos woli trawdsze dozowanie to oploty zmienia sprawe.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
stalowy oplot - RD03 | SewO | Hamulce, kola, opony | 41 | 10.05.2018 05:48 |
Przewody hamulcowe oplot-zmiana | calgon | Hamulce, kola, opony | 60 | 28.08.2017 23:43 |
Stalowy oplot | kraft90 | Hamulce, kola, opony | 1 | 27.03.2014 13:01 |