|  22.10.2018, 15:43 | #101 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Piaseczno 
					Posty: 51
				 Motocykl: CRF 1000 A Przebieg: 50000   Online: 6 dni 7 godz 22 min 29 s |   
			
			Z tą z lublina jest haczyk: *cena motocykla przy zakupie pakietu akcesoriów Honda TOURING MT L1 który kosztuje 19000    | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 15:54 | #102 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Piaseczno 
					Posty: 51
				 Motocykl: CRF 1000 A Przebieg: 50000   Online: 6 dni 7 godz 22 min 29 s |   
			
			Lifting rocznika 2018 czyli chyba zegary zapłon i wydech jest bardzo znaczący czy nie koniecznie i faktycznie poszukać rocznika 2017?
		 | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 15:58 | #103 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  22.10.2018, 16:08 | #104 | 
|  |   
			
			Wg. mnie paskudne i mniej czytelne zegary i więcej elektroniki to minus,choć nie jeździełm jeszcze na 2018r i nie wiem jak te mody wpłynęły na prace silnika, może okazać się że warto. Mocowanie seta mam dobre rozwiązanie jak co  Nowa anoda to też wydatek rzędu 400zł u sancheza. Nie wiej jaką masz oferte i jakiej różnicy cen mówimy, ale jeśli więcej niż 5tyś. to ja bym się nie zastanawiał i brał 17r. a różnice zainwestował w gmole, opony i fajny wyjazd. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 16:25 | #105 | |
|  Zarejestrowany: Aug 2016 Miasto: Zakopane 
					Posty: 405
				 Motocykl: NAT   Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 40 min 6 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  22.10.2018, 16:46 | #106 | 
|  |   
			
			16 i 17 ale to zależy od egzemplarza, jeśli rdzewieją wymieniają na gwarancji na nierdzewne, więc żaden problem.
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 17:42 | #107 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			dla mnie najważniejszą zmianą w 2018 jest mocowanie stalowe podnóżków, reszta nie istotna ale dla samego tego faktu bym nie brał 2017.
		 | 
|   | 
|  22.10.2018, 17:48 | #108 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Piaseczno 
					Posty: 51
				 Motocykl: CRF 1000 A Przebieg: 50000   Online: 6 dni 7 godz 22 min 29 s |   
			
			Dziękuje bardzo za rady, żeby tylko te starsze można było dostać w malowaniu hrc    | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 17:53 | #109 | 
|  |   
			
			Żeby nie było, że tylko w hądzie się łamią, tutaj vstorm 650. Zakładasz wzmocnienie i zapominasz o łamiącym podnóżku, na licznik masz przed oczami cały czas.... 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 18:48 | #110 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2017 Miasto: Marynino 
					Posty: 540
				 Motocykl: NAT`18 Przebieg: rośnie   Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s |   
			
			Nie miałem 2016-17, ale licznik w nowej jest w pełni zadowalający. To, że nie ma kontrolek kierunkowskazów wielkości spodeczka to chyba nie minus  Poza tym czytelność w każdych warunkach jest optymalna, ostre słońce nie przeszkadza. A że ma kształt tabletu ? Bez przesady, gorzej było i klaskali... A plusy - wydech, zmienione detale silnika, lepsza oksyda, waga, homologacja na kostki, mocowanie podnóżków . Elektronika nie taka straszna, trochę poszerzyli zakres ustawień. | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zakup akumulatora do RD 04 . | DRAGON76 | Wszystko dla Afryki | 11 | 01.01.2015 21:06 | 
| Szybki zakup GPS | ArtiZet | Zastosowanie praktyczne | 16 | 13.11.2013 12:28 |