![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
rn-5
afra nie ma problemow z regulatorem - ma problem z kultura techniczna uzytkownikow ktorzy niszcza instalacje kaleczac ja i przeciazajac. widzialem afry po 200 tys km z instalacja w pieknym oryginalnym stanie i ori reglerem. mniej odbiornikow i madrze podlaczac. dla mnie taki chinol jest bezwartosciowy - jakosc komponentow plus montaz wrozy klopoty. wez tani chinski przewod i zobacz jak zlej jakosci ma tworzywo na izolacji. itd. itp. kiedys rozmawialem ze Slawkiem od RN i opowiadal mi ile czasu i ile prob zeby dobrac elementy i przewody wlasnie ktore wytrzymaja warunki atmosferyczne i wysoka temperature wiazki.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 11.10.2018 o 14:53 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Który tam był i Włocha spotkał? | graphia | Kwestie różne, ale podróżne. | 3 | 22.03.2009 10:21 |