Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.09.2018, 18:30   #7
krzysiek_m
HONDZIARZ
 
krzysiek_m's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 365
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
krzysiek_m jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
Domyślnie

Rada Zbyszka jest kontrowersyjna. Jak płyn zaczyna wrzeć = koniec jazdy. Wyrzyguje przez korek i nie sposób tego nie zauważyć.

Wlewając płyn o wyższej temperaturze wrzenia będziesz miał wyższą temperaturę silnika o te 30%. Kontrowersja polega na tym, że nie wiadomo czy to zdrowe dla silnika.

Swoją drogą, ludzie tu orali po Zatoce Perskiej i w Azji Centralnej i nikomu płynem nie rzygało... Co ty wyprawiasz tym motocyklem i w jakich temperaturach? o.O
__________________
stary nick: soulsick
krzysiek_m jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zły płyn hamulcowy, DOT 5.1 zamiast 4 Mateusz93 Inne - dyskusja ogólna 4 16.06.2016 22:45
Jak wymienić płyn hamulcowy w DL650A? krzysiek_m Inne - dyskusja ogólna 4 28.09.2014 22:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.