| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				
					
				
				
					Posty: 121
				 
Motocykl: KTM LC4 / RD07a 
				
				
				 
Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie, pytanie co godnego polecenia zamiast ori wydechu KTM, ktory wazy duzo za duzo i dzwiekiem tez nie porywa?
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 6 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja bym zaproponował od lc4 wersja SC lub SXC z lat ok +,- 2000.Są lekkie i pasują (lewa strona), warto też wyrzucić tłumik wstępny na kolektorze i założenie S-rury. Ja tak miałem w SC z 99-00r. Po przewinięciu tłumika nową wełną nie było zbyt głośno a dźwięk był miękki, "niemetaliczny". Jeździ już 3ci rok u mojego kumpla.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				
					
				
				
					Posty: 121
				 
Motocykl: KTM LC4 / RD07a 
				
				
				 
Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hm.., o tym nie myslalam, chociaz znajomy w SC faktycznie ma cos mniejszego. 
		
		
		
		
		
		
		
	Nie powiem, ze nie myslalam o Akrapie, ale wydech w cenie 1/3 motocykla to chyba przerost formy nad tresci, choc milo jak piesci ucho, podobnie jak Yoshi..no ale.. ![]() a S-rura co takiego ma w sobie?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 6 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			S-rura to sama rura prowadząca z kolektora( z prawej str) do tłumika z lewej.Bez katalizatora(waga).
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				
					
				
				
					Posty: 121
				 
Motocykl: KTM LC4 / RD07a 
				
				
				 
Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				
					
				
				
					Posty: 121
				 
Motocykl: KTM LC4 / RD07a 
				
				
				 
Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 58 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			SXC albo HXC lub jakiś Sebring lub inny dedykowany aftermarketowy.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				
					
				
				
					Posty: 121
				 
Motocykl: KTM LC4 / RD07a 
				
				
				 
Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 58 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wpisz KTM HXC  
		
		
		
		
		
		
		
	  Do 2000roku był HXC a później SXC. Były to lekkie seryjne kominy do LC4 w różnych wersjach: homologowane lub nie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |