| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Szukałem tematu o Akrze i znalazłem  
		
		
		
		
		
		
			![]() Jak to na łańcuch działa (bo do tego szukam chemii)? nie rozpuszcza Oringów/Xringów? 
				__________________ 
		
		
		
		
	podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Trochę silników samochodowych akrą umyłem... 
		
		
		
		
		
		
		
	Akra jest delikatna dla gumy, ALE...nie polecam jej do łańcucha! Akrę nie można stosować na mocno rozgrzane elementy silnika i należy szybko spłukać (najlepiej ciepłą wodą) Na łańcuch to tylko nafta.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2017 
				Miasto: mototravel.pl 
					
				
				
					Posty: 62
				 
Motocykl: NAT 
				
				
				 
Online: 1 dzień 10 godz 39 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Używam żelu do mycia motocykli Karchera. Drogi ale nic lepszego nie znalazłem. Wystarczy popsikać odczekać i nawet po użyciu węża syf sam schodzi z felg i szprych.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 35 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja polecam mycie w ASO Kraków 
		
		
		
		
		
		
		
	Oddaję motocykl na przegląd i wiem, że jest upieprzony jak nie wiem co bo w weekend zrobił 3500 km. Mówię Panom, proszę doliczyć za mycie, tak mnie na przyzwoitość wzięło :-) Doliczyli - 200 zł brutto :-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na bogato ;-)
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez dzinks : 05.09.2018 o 09:16  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Bo to z odkurzaniem wewnątrz, zabezpieczaniem skórzanych foteli i nabłyszczaniem plastików oraz polerką elementów "piano black"
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wczoraj zdjąłem tylny zadupek, woda tam nie zaglada podczas mycia. 
		
		
		
		
		
		
		
	Za to brud ,smród i ubóstwo hehe  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Krakow 
					
				
				
					Posty: 95
				 
Motocykl: f650gs 
				
				
				 
Online: 5 dni 13 godz 6 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Za 200 to ci to jakas laska w bikini chyba myla  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To jest porządne mycie moto.  
		
		
		
		
		
		
			![]() Muszę taki pędzel kupić i między szprychami wyszorować, nie tylko tam. 
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To ja jako świeżo upieczony gejesiarz coś dodam  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() S100 Total Cleaner Ropuch polecał. A jego 1150 wygląda cyc glanc. Drogie to S100 to ale jak wierzyć opiniom to rewelacyjne Osobiście to mam lekki opór przed laniem z Karchera po gumach kardana. Jakoś im jeszcze nie ufam. A wszyscy wiemy że nieszczelne gumki to potencjalne kłopoty. Nowa AT to motocykl za 50 koła czy więcej. To trochę co innego niż stara drynda na której syf zakrywa pęknięcia owiewek czy rdze na nyplach ![]() Póki nie robimy zapisów na grupowe oklejanie kufrow Alu naklejkami z napisami GS na tle mapy świata i róży wiatrów to nie jest źle Panie i Panowie Omijać łożyska i uszczelniacze karcherem, zawsze!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |