|  03.09.2018, 11:54 | #41 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Malowanie HRC bajka!
		 | 
|   | 
|  03.09.2018, 13:19 | #42 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2018 
					Posty: 266
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 5 dni 3 godz 35 min 33 s |   | 
|   |   | 
|  03.09.2018, 13:53 | #43 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2015 Miasto: Piaseczno 
					Posty: 308
				 Motocykl: Dryna cztyrysta Przebieg: ipobieg   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 57 min 16 s |   
			
			Afra piękna jest, i już.  Ja bym porównał ją do pieknej poukładanej dziewczyny, przy reszcie fetyszystek o ostrych rysach i cycatych bab   | 
|   |   | 
|  03.09.2018, 14:59 | #44 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 Miasto: Warszawa 
					Posty: 114
				 Motocykl: CRF1000 DCT   Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s |   
			
			Na Afryce od stycznia, raptem 8500 km. Do tej pory żadnych problemów. Nasza ocena danego sprzętu zależy głównie od doświadczeń jakie mamy i od tego jakie są nasze oczekiwania co do samej jazdy. NAT nie jest najlepsza w terenie, nie jest też idealna do podróżowania po twardym, nie jest nawet dobra do ostrego zapierdalania... NAT jest do wszystkiego (a zarazem do niczego) - co można uznać za wadę a dla mnie jest zaletą. Miałem w życiu trochę różnych jednośladów a nawet sporo i różne były dobre w danym momencie, bo jak chciałem hard enduro to do Rumunii zabierałem exc 2t, jak miałem chęć na zapierdalanie to na Poznań zabierałem R6-kę i długo by wymieniać bo pomysłów i zajawek było wiele....a teraz mam chęć na uniwersalność, wygodę i relaks na motocyklu i NAT daje mi wszystko czego mi trzeba no ale kiedyś ani w Poianie ani w Poznaniu nie dałaby zbyt wiele... Afryka ma mnie dowieźć z punktu A do punktu B i dać mi możliwość przejechania tej trasy w miarę rozsądnie na różne sposoby od lekkiego offu, przez szutry, dziurawe lokalne drogi aż po autostradę w zależności od mojego widzi mi się w danym momencie. Nie będzie idealna na żadną z tych tras ale daje możliwość pojechać każdą z nich i dlatego na ten moment jest dla mnie w sam raz. Dlaczego NAT a nie np KTM (choć ostatnie kilka lat było związane z pomarańczą) - bo ma DCT a ja jestem już leniwy i nie chce mi się biegów zmieniać  a uważam, że do moich zastosowań sprzęgło mi do niczego nie jest potrzebne (w hard enduro - jakieś belki itd - owszem lepiej mi się latało ze sprzęgłem niż z rekluse ale Afryką na tor superenduro nie mam zamiaru wjeżdżać). Mocy też więcej nie potrzebuję a charakterystyka silnika NAT zaspokaja moje potrzeby. Zawias choć mógłby być ciut lepszy ale wystarcza. Ilu ludzi tyle potrzeb i każdy sam powinien sobie odpowiedzieć przede wszystkim na pytanie czego oczekuje od sprzętu a gadanie, że moje lepsze bo "coś tam" nie ma najmniejszego sensu   Dla mnie NAT jest zajebista i po wczorajszych 12h w siodle nadal chce mi się jechać dalej.... Szerokości!!! Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 03.09.2018 o 17:36 | 
|   |   | 
|  03.09.2018, 15:14 | #45 | 
| nOOb   Zarejestrowany: Jun 2013 
					Posty: 515
				 Motocykl: RD03   Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s |   | 
|   |   | 
|  03.09.2018, 15:33 | #46 | 
| Moderator  |   
			
			Z tego co piszecie w przychylnych i krytycznych opiniach wyłania się obraz starej dobrej... ... Afryki. Nie jest ani najpiękniejsza, ani najszybsza, ani najbardziej kontrowersyjna, ale będzie dobrą towarzyszką i na co dzień i na długie wyprawy. Taka "dziewczyna z sąsiedztwa" w najlepszym wydaniu. Chyba mnie (zwłaszcza ten mniej pochlebne opinie) przekonały, że NAT to godna następrzyni Królowej. 
				__________________ www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki | 
|   |   | 
|  03.09.2018, 15:42 | #47 | 
|  |   
			
			Jak przesiadałem się z rd07 na nat i spowrotem, to czuć że to ten sam motocykl, że crf to właśnie nowa africa twin.
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  03.09.2018, 15:50 | #48 | 
|  |   
			
			Moje malowanie najpiękniejsze    | 
|   |   | 
|  03.09.2018, 16:22 | #49 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 Miasto: Warszawa 
					Posty: 114
				 Motocykl: CRF1000 DCT   Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s |   To moja ocena - nie musisz się zgadzać. Słowo klucz tutaj to "idealna" a do ideału (jazda tylko po czarnym) brakuje dla mnie np. trochę mocy, 17" z przodu, innej charakterystyki zawieszenia. Gdybym miał jeździć tylko po czarnym turystycznie to w garażu miałbym pewnie coś innego np. KTM 1290S albo Ducati MTS 1200. Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 03.09.2018 o 17:00 | 
|   |   | 
|  03.09.2018, 16:26 | #50 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Zeby nie bylo ze tylko narzekam bo to nie dokonca prawda.Ja zachwycony jestem DCT.Po dwoch wariatach 990S i 1190Adv chcialem troche spokoju.Stad pomysl o DCT.Pieknie sie to w trasie sprawuje,a i na alpejskich sciezkach tez to robilo robote.W sumie to moglbym przy niej zostac ...gdyby Emek nie mial calkowitej racji.Choc w sumie kupilem ja w takim celu jak napisal Siwy.Zeby sie powloczyc tu i tam.W sumie tez juz wszystko ponaprawialem i wymienilem,choc szlak mnie trafial,wiec powinno sie wszystko trzymac kupy i jezdzic.
		 | 
|   |   |