|  31.08.2018, 04:25 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Wroclaw 
					Posty: 2,387
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 40.000   Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s |   Skubie,to tu,to tam.... 
				__________________ Agent 0,7 | 
|   |   | 
|  31.08.2018, 07:04 | #12 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
 A teraz odpowiedz sobie, ile można obecnym sprzętem pyknąć km bez naprawy głównej motoru. 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  31.08.2018, 07:15 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			Ale jak juz tak przypominamy, ile kosztował remont takiej eMZetki, a ile obecnych sprzętów., gdy naprawa nie podlega gwarancji   Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  31.08.2018, 07:35 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2018 Miasto: Poznań 
					Posty: 107
				 Motocykl: CRF1000Dct   Online: 1 tydzień 6 godz 35 min 2 s |   
			
			DCT w Afryce jest jeszcze lepsza od poprzedniej generacji, którą użytkowałem przez 35tys km w VFR1200. CRF póki co mam nalatane tylko 24 tys km i nigdy nie miałem nawet najmniejszego problemu z Dct. Jeździłem przy temp ponad 40 stC po górach, co zupełnie nie wpływało na jakość pracy skrzyni.  Rozpatrując następne moto, tylko Atas Dct. | 
|   |   | 
|  31.08.2018, 08:04 | #15 | |
|  Zarejestrowany: Nov 2017 Miasto: Warszawa 
					Posty: 249
				 Motocykl: CRF1000D   Online: 2 tygodni 3 dni 20 godz 31 min 48 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  31.08.2018, 08:11 | #16 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Jesli jeździsz głównie po asfaltach i szutrach, to bierz DCT. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka | |
|   | 
|  31.08.2018, 08:19 | #17 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			No z naprawa poza aso może być kłopot.
		 | 
|   |   | 
|  31.08.2018, 08:28 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2017 Miasto: Warszawa 
					Posty: 249
				 Motocykl: CRF1000D   Online: 2 tygodni 3 dni 20 godz 31 min 48 s |   | 
|   |   | 
|  31.08.2018, 08:43 | #19 | 
|  |   
				__________________ podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd   | 
|   |   | 
|  31.08.2018, 08:44 | #20 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Ochh ta awaryjność DCT... zeby tylko to sie nie jeb...lo. A tak co wyjazd to zonk. Strach gdzies jechac...a jak sie zepsuje w czarnej dupie...? Serio to chyba skrzynia jest najlepszym i najmocniejszym punktem tego moto. Reszta to padaczka. Ja kupilem AT tylko i wylacznie ze względu na DCT. Jakby jej nie miala to nawet nie patrzylbym na bubla.
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zakup akumulatora do RD 04 . | DRAGON76 | Wszystko dla Afryki | 11 | 01.01.2015 21:06 | 
| Szybki zakup GPS | ArtiZet | Zastosowanie praktyczne | 16 | 13.11.2013 12:28 |