![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#38 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,326
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 30 s
|
![]()
Karo 3 - szkoda czasu na zakładanie i zdejmowanie. Wg mnie (każdy może to widzieć inaczej) w offie chujnia, w błocie, piachu, na kamieniach, luźnym szutrze a na mokrej trawie kutastrofa!!!. Dają radę na suchym asfalcie. Na mokrym ciut ciut lepiej niż kostki. Jak odkręcasz mocniej to do 750 km i połowa zejdzie ( albo więcej). Mam taką po chyba 750 - 800km 50/50 on/off i już jej nie założę (chyba że najadę na grabie) a nic innego nie będzie pod ręką. Wg mnie szosowa guma ale to tylko moje zdanie i każdy może to widzieć inaczej.A i dodam że nie jeżdżę turystycznie dzikiem tylko "się powścikać".
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie tarcze, jakie klocki przód RD04? | Łysy | Hamulce, kola, opony | 27 | 23.09.2013 10:26 |
kostki | mihoo | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 09.06.2013 23:58 |