| 
			
			 | 
		#61 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jestem fanem starego Volvo z lat 90 tych 
		
		
		
		
		
		
			Uważam że jest to najlepszy samochód swiata ale byłbym głupcem myśląc że wszyscy mają tak uważać. Ekologii nie unikniesz Wytrzymałość? -W necie jest tekst podróżników jadących na crf 250 l Przy 80 tys km usterek większych brak. Łożyska w kolach , uszczelniacze przedniego zawieszenia W jednym egzemplarzu konieczna była wymiana Tłoka ponieważ źle był założony filtr powietrza W drugim egzemplarzu bez konsumpcji oleju Niestety, na obecną chwilę pisze z małego smarfona I nie wiem jak wkleić link z podróży W używaniu turystycznie xr 400 - tłok cylinder wytrzymuje 30- 40 tys km. 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#62 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2017 
				
					
				
				
					Posty: 541
				 
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ani razu nie wspomniałem o 400, a wy już kilka, nie wiem o co kaman  
		
		
		
		
		
		
		
	  Czemu zaczynasz jakiś tekst, że wszyscy mają tak uważać... Jak widać, jedni są za, inni przeciwko. Postawiłem sprawe jasno. Postępu brak. Waga wzrosła w ch*j. Dałem model z taka sama pojemnością. Odnoś się do niego. Napisz mi co ma lepszego ta crfl od xrl i to wszystko, oprócz plastików  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#63 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#64 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przede wszystkim dzieli je dekada  
		
		
		
		
		
		
			I motocykle sprzed lat 20 dziś nie byłyby Dopuszczone do ruchu I auta też, a i pewnie inne rzeczy Nowe normy ![]() Xr 250 r a crf 250 l To przecież całkiem inna kategoria Motocykli Enduro vs dual 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#65 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2017 
				
					
				
				
					Posty: 541
				 
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Xr250l  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#66 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Xr 250 l?  
		
		
		
		
		
		
			A gdzie to kupić z niewielkim przebiegiem I niezajezdzone? Czasem zdarza się trafić na ebay. UK Czytałem też relacje z podróży po Europie - Ktoś trafił na taki egzemplarz w Grecji Dymka - gdzie stoją w salonach TTR 250 JEST już sporo więcej choć w Polsce Zdarza się czasem jakąś sztuka na kilka miesiecy 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#67 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2017 
				
					
				
				
					Posty: 541
				 
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Widzisz jak schodzisz z tematem, pytałem o wady/zalety w stosunku do crfl, nie ma argumentu w takim razie gdzie to kupić. 
		
		
		
		
		
		
		
	W indiach to tego chyba w cholere jeździ. Kiedyś u nas na olx była wersja baja, czasami coś się trafi. Generalnie mnie o kupno nie pytaj, z pewnością da się znaleźć, nowe oczywiście problym. Tu chodziło o porównanie  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#68 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Czołem! Takie pytanko mam (bez sarkazmu czy chęci do wzbijania piany): Gdzie, kto i komu obiecał postęp? Bo jak dla mnie jedyny gwarantowany naukowo postęp to jest w entropii. Pytam poważnie bo kilkukrotnie wspominasz, że w tych motocyklach nie ma postępu. Zresztą jak tu mierzyć postęp? W KM? A jeszcze jedno mam :-): czy dopuszczasz możliwość braku racji absolutnej i to, że ktoś może preferować guzik zamiast kopajki lub 20 KM mu wystarczy? <początek delikatnego sarkazmu> No bo mam WR250R i po tym co pisałeś wcześniej poczułem się gorszym człowiekiem bo nie wybrałem starej XR, a niewiele brakowało. No i nie wiem mam ją sprzedać czy jakoś z tym żyć? <koniec sarkazmu> 👍 Zdrówka!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#69 | |
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Bo już dawno pozmieniali na crf 250l Co tu porównywać z czymś co nie jest dostępne. Choć moje stare volvo jest niezawodne, wygodne Mało pali i wogole jest de Best to jeździ nim Może ułamek procenta populacji. Myśląc Twoim tokiem, powinienem uważać że reszta to głupcy 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#70 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2017 
				
					
				
				
					Posty: 541
				 
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Postęp widzę przy np 600R i później Hondzia 650R. Począwszy od ramy, przez zawieche aż do serca. 
		
		
		
		
		
		
		
	Natomiast nie widzę go przy +30-40kg i spadku mocy na przestrzeni prawie 40 lat, wypadałoby dać coś więcej niż e-start. Dodajmy do tego, że ta masa ma też na pewno wpływ na zawieche. Guzik jest do ogarnięcia w tych motocyklach, co pokazał już Pan w temacie jakiego duala kupić.. Ja wole lżejsze motocykle, Pan z tamtego tematu, też już chyba zmierza w dobra strone ![]() Gdzie indziej crf450l po prostu wyśmiali, tutaj na siłe ktoś będzie szukał zalet, że to jednak dobry sprzęt. Po prostu jeździj ![]() Franz, Ja nigdzie nie namawiam do kupna xr250l i szukania takowej.. prześledź posty.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |