![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 11 godz 51 min 50 s
|
![]()
IMG_20180716_185932_HDR.jpg
IMG_20180716_185908.jpg IMG_20180716_185919_HDR.jpg IMG_20180716_185959_HDR.jpg IMG_20180716_185941_HDR.jpg Testuje kolejną opcję tłumika do NAT. Oczywiście kupiłem go bo trafila się okazja ![]() Akrap robi dwie wersje, jedna homologowana, druga nie. Ja mam homologowaną wersje, sprzedawaną przez salony Hądy. Można ją poznać po laserowym logo akrapowicza. Zdoktoryzowałem się, czym różni się homo od męskiego i jedyna różnica to inne DBkillery, przy czym te w w wersji homo są wspawane, a nie przykręcone i trzeba je rozwiercić, co też zrobiłem... Bez DBkillerów gada pięknie, ale jestem za stary, żeby jeździć tak głośnym moto. Mój spawacz-magik wspawał mi gwintowane tulejki więc łatwo można wstawić killera. Jako że killer jest długi pierwsza myśl to przytnę go ale stwierdziłem, że przycięcie spowoduje, że będzie głośniejszy a ja chce większy bas. Wewnętrzna średnica homo-killera jest taka jak dolny cieńszy wylot od ori tłumika. Nie-homo-killery są przez pół krótsze i mają średnice górnej dziury ori killera. Nowe killery w akrapie kosztują 250zł/sztuka, więc sobie dorobiłem. Teraz dudni zajebiście, a nie za głośno, dodatkowo mogę sobie robić mixa, jeden cienki-jeden gruby i tak regulować głośność moto. A wygląd akrapa to pierwsza liga, pasuje do NAT bo nie jest za mały, i dobrze komponuje się z osłoną katalizatora. No właśnie katalizator.... może by go tak ciachnąć... ![]()
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyzator tył - dostępne opcje - opinie | sluza | Wszystko dla Afryki | 84 | 06.09.2022 12:05 |
Alarm w crf1000l | Witja | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 13.01.2019 09:45 |