| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#51 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					
				
				
					Posty: 370
				 
Motocykl: ADV 990,   SXF 250 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Też sobie o tym mitasie (dawne Sava) myślałem więc już zamówione. Dzięki.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					
				
				
					Posty: 370
				 
Motocykl: ADV 990,   SXF 250 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Cześć. Przerabiałem kiedyś w afryczce przód c-19 z tyłem c-02 fajnie w terenie ale na asfalcie pływało że ho ho...  wrażenie jakby się rama wyginała, nie ma się co dziwić, 300kg ze mną na ostrych to normalne zjawisko.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 8 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rock Rider na tyle już mam drugą (na pierwszej ok 6 tyś km on/off dało radę). Robi robotę w błocie, na szutrach, nieźle na piachu, jedynie mokry asfalt..  ale to oczywiste. Na jesienny Podlaski założyłem na przód cst 755 (akurat miałem pod ręką nówkę) i do tej pory nie zdjąłem. Na pewno są lepsze gumy w teren ale ta w miarę daje  sobie radę w terenie i nie upośledza bardzo moto na szosie.Całkiem przyjemnie klei do asfaltu.
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Zmyler : 16.07.2018 o 20:15  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | 
| 
			
			 Centralny Jarek 
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Bydgoszcz 
					
				
				
					Posty: 2,206
				 
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			s12 na tył i będzie pozamiatane  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#55 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					
				
				
					Posty: 370
				 
Motocykl: ADV 990,   SXF 250 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Mam dwa komplety kół do adv jak kupię trzeci to założę te  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					
				
				
					Posty: 370
				 
Motocykl: ADV 990,   SXF 250 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej! Znów zapytam. Tym razem na asfalt w rozmiarze 150/70-18 do ADV990 co proponujecie, coś co na mokrym znośnie trzyma? Czy może ktoś wyrazi opnie o KENDA Big Block Paver K678 150/70-18 70 H TL  lub coś z podobnym bieżnikiem, szkoda że anake2 niema w tym rozmiarze. Mój młody wybiera się do Turcji. Musimy coś wymodzić. Dzięki
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 2 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pirelli MT90 Scorpion. Opona bdb na asfalt.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#58 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					
				
				
					Posty: 370
				 
Motocykl: ADV 990,   SXF 250 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Takowe są obecnie na moto już na końcówce. Chciałbym przetestować inne.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#59 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					
				
				
					Posty: 370
				 
Motocykl: ADV 990,   SXF 250 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Monotemat kończę mezelerem karo 3  
		
		
		
		
		
		
			pozdrawiam 
				__________________ 
		
		
		
		
	Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#60 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 8 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Karo 3 - szkoda czasu na zakładanie i zdejmowanie. Wg mnie (każdy może to widzieć inaczej) w offie chujnia, w błocie, piachu, na kamieniach, luźnym szutrze a  na mokrej trawie kutastrofa!!!. Dają radę na suchym asfalcie. Na mokrym ciut ciut lepiej niż kostki. Jak odkręcasz mocniej to do 750 km i połowa zejdzie ( albo więcej). Mam taką po chyba 750 - 800km 50/50 on/off i już jej nie założę (chyba że najadę na grabie) a nic innego nie będzie pod ręką. Wg mnie szosowa guma ale to tylko moje zdanie i każdy może to widzieć inaczej.A i dodam że nie jeżdżę turystycznie dzikiem tylko "się powścikać".
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |