| 
			
			 | 
		#11 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 114
				 
Motocykl: CRF1000 DCT 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Mojemu ruszanie nie pomogło. Machałem nim przód/tył i pchałem ze 200m.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 35 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 114
				 
Motocykl: CRF1000 DCT 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Problem rozwiązany, przynajmniej cześciowo. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Mianowicie aku miało raptem 11,2V. Jak gasiłem moto w garażu kill switchem bez przerzucania wcześniej na N i parkowałem to pewnie było na 1 biegu. Teraz po podładowaniu aku do 12,6V i włączeniu zapłonu kill switchem było takie charakterystczne pykniecie i skrzynia zrzuciła na N. Przy słabym aku tego dzwięku nie było wcale, tak jakby coś odcinało ten mechanizm poniżej jakiegoś założonego napięcia. Jednym słowem jeśli wyłączamy moto kill switchem to DCT zostaje teoretycznie na biegu, chociaż koło się obraca i dopiero przy ponownym włączeniu zapłonu kill switchem coś elektrycznego zrzuca na N ale jeśli w międzyczasie spadnie napięcie w aku to efekt jest taki, że pozostaje na teoretycznym biegu, bo nie ma poweru na zrzucenie do N. Nie mniej teraz muszę rozkminić co w około tydzien rozładowało mi aku. Mam podłączony rozdzielacz napięcia i do niego gniazdo zapalniczki po kluczyku więc odpada. Na stałe, bez kluczyka wpięta do rozdzielacza jest przetwornica 12v na 5v USB pod siedzeniem ale nic nie było podłączone i pytanie czy przetwornica sama z siebie pobiera jakiś prąd, żeby rozładować aku w około tydzień? (aku mogło być słabe bo po zimie za dużo nie jezdziłem a moto stało wcześniej długo - nie mniej odpalał normalnie). Pozdro Maciek Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 22.04.2018 o 00:37  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jak stoi długo moto co aku powinno być doładowywane, szczególnie przez zimę. 
		
		
		
		
		
		
		
	Stawiam więc że sie sam aku rozładował.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Popularne przetwornice 12/5V USB nie podłączone przez przekaźnik, pobierają minimalny prąd w sposób ciągły i rozładowują akku niestety. Wszystkie dodatkowe odbiorniki przez przekaźnik albo po obwodach załączanych stacyjką, inaczej akku umiera.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | |
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jeżeli komuś w miesiąc znikły prądy w CRFie to wypadłoby sprawdzić wszystkie swoje halogeny / usb / manetki / gpsy itp, bo raczej tak nie powinno być -> głosuję za diagnozą Kisiela.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2017 
				Miasto: Białystok 
					
				
				
					Posty: 27
				 
Motocykl: CRF1000L DCT 
				
				
				 
Online: 5 dni 17 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam podobny problem z DCT.  
		
		
		
		
		
		
		
	Przy próbie nasmarowania łańcucha miałem problem z obróceniem tylnego koła. Po przejechaniu paru set metrów tylne koło zaczęło się obracać normalnie. Stwierdziłem jednak, że podczas załączania trybu drive i podczas jazdy następuje mocne szarpnięcie i stuk w silniku. Zmiana biegów w trybie automatycznym na wyższe i niższe powoduje stuk w silniku. Poziom oleju był w normie. Afka wylądowała w serwisie i czekam na info co jest grane. Może ktoś z Was miał takie objawy w swoim motocyklu.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kiedyś Ktoś na forum pisał i tłumaczył dlaczego nie powinno się gasić motocykla killswitchem.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 https://www.youtube.com/watch?v=D0S4nMx_tbA  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 114
				 
Motocykl: CRF1000 DCT 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 To muszę przepiąć, żeby szła po kluczyku w takim razie.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |