| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przeglądałem schemat sterowania tą skrzynią i ilość czujników przeraża. 
		
		
		
		
		
		
			Bez podłączenia tego pod "kompa serwisowego" słabo to widzę. Bierzesz legendę Dakaru na plecy i do serwisu, ale zanim to zrobisz to jeszcze popróbuj: "Wadliwy system DCT jest często związany ze źle podłączonymi lub skorodowanymi złączami. Sprawdź te połączenia, zanim przejdziesz dalej." Kiedyś Was ostrzegałem, ale ......prawdziwe kłopoty się zaczną ze wzrostem km nalatanych....Szerokości. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |