Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.10.2017, 08:09   #6
sebazaz
 
sebazaz's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: Białystok
Posty: 761
Motocykl: GSX,EXC
sebazaz jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 5 godz 55 min 23 s
Domyślnie

Zrobione
Typowa usterka tych obrotomierzy, spalony rezystor 39 ohm. Ten jedyny większy na płytce. To samo robiłem w XTZ.
sebazaz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Obrotomierz materna Układ elektryczny i zapłonowy 2 28.09.2016 15:07
błędne wskazania tripmastera Joncio Układ elektryczny i zapłonowy 5 26.05.2011 21:22
obrotomierz - bledne wskazania jarotrak Układ elektryczny i zapłonowy 6 19.02.2009 22:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.