|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Prawda jest taka, że USD nie nadaje się do enduro, ponieważ taki sprzęt służy do podróżowania często w odległe miejsca w różnym (jak wiadomo) terenie, a praktyka pokazuje, że to zbyt zawodne rozwiązanie (problem dotyczy nie tylko Hondy). I systematyczna wymiana oleju, jak w klasycznym rozwiązaniu nic nie daje. Zastanawiam się jak by skończyła taka awaria np. gdzieś w Mongolii, czyli do czego taki sprzęt właściwie służy? Pomysł z założeniem klasycznego widelca uważam za dobry. Pomijając coroczną (max 10 kkm) wymianę oleju (też się przeca zużywa), to nawet, jak się rozczelni, to nie zalewa hamulca i dużo dłużej działa tłumienie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]() Cytat:
Klasyczny widelec? od czego? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Co prawda blota po 5cm odpadajacego nie bylo ale uszcelniacze nie poszly mimo syfu na drodze |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Administrator
![]() |
![]()
No chyba że po ponad 300tyskm lub orana w offie , w 07 szybciej.
Cytat:
No popatrz znam jedną AT , tą normalną nie nową, co przelatała 9 lat i nadal dobrze działa olej a lagi nie ciekną. Cóż spora różnica jak widać w koncepcji produkcyjnej.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cieknące paliwo z gaznika | forhend | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 26.06.2011 17:07 |
Nieszczelne połączenie - cieknące paliwo | Ronin | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 16.04.2011 22:23 |
POMOCY !!! cieknące hamulce | chomik | Hamulce, kola, opony | 9 | 11.07.2010 22:53 |
Cieknące paliwo. | bicio | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 17.04.2010 02:03 |