![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]()
nie ma takiej opcji aby różnica między 17-25Nm miała jakikolwiek wpływ na wgniecenia w rurze... chyba, że otwór w półce nie zamyka się kołem na ladze.
czasem przy zmianie opon aby ośka się nie kręciła ludziska sobie dokręcają śruby kontrujące a później już tak zostawiają i problem mamy gotowy...panewki a czasem goleń zużywa się w tempie expresowy, druga sprawa to liniowość zawieszenia, jeżeli moto zaliczy glebę i jak półki nie są dobrze skręcone dochodzi o obrotu lagi i zawieszenie zaczyna już pracować nieliniowo więc panewki lecą... także lagi nie mogą być skręcane zbyt lekko 15Nm to trochę mało. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dolna półka - czy będzie jeszcze żyć? | peter8700 | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 21.06.2017 23:13 |
Dolna półka??? | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 23 | 27.05.2014 22:22 |