|  | #81 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s | Cytat: 
 Ciekawy tylko jestem, co zrobiłeś nie tak, magiczny 'G' guziczek naprawdę jest pomocny. Zawsze też możesz zrzucić bieg w dół manualnie, pomimo ustawienia skrzyni w pozycji D, jeśli wrzuci wyższy bieg. Druga sprawa to fakt, że jednemu DCT podpasuje, innemu w ogóle i taki wybór i decyzję też szanuję. Spokojnego dzionka   
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|  |   | 
|  | #82 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |  | 
|   | 
|  | #83 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  | 
			
			Tomkowi raczej chodziło o to że DCT ci nie zgaśnie. Jednak w pełni się zgadzam z tobą odnośnie TC. Nauczyłem się jednak nie wyłączać kluczyka i wtedy TC nie resetuje się.
		 | 
|  |   | 
|  | #84 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 | 
			
			no nie zgaśnie ale i nie pojedzie. Jednak jak jedziesz to pierdylion razy intencjonalnie wylaczasz silnik. Zsiadasz, robisz zdjecie, idziesz sie odlac. Dziennie to 30-60 razy pewnie, moze 1/3 to beda sytuacje, kiedy mozna wylaczyc z kill-switch. Potem ruszasz, jedziesz na luzaku bo nic sie nie dzieje. Potem robi sie ciekawie, zaczynasz walke, trzeba docisnąć i....dupa.
		 | 
|   | 
|  | #85 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  | 
			
			Mnie się kilka razy zdarzyło i właśnie problemem było to, że nie pojechała niestety przez rzekę i kuwa woda w butach. Jak latasz po takim Pamirze to i tak się nie przydaje więc kawałek taśmy silver, mazak i naklejasz to na zegary z napisem TC OFF - działa, zawsze wyłączysz.
		 | 
|  |   | 
|  | #86 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Warszawa / Ankara 
					Posty: 354
				 Motocykl: SD 04 Przebieg: 17000 +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s | 
			
			Jaki problem z TC ? Przycisk po palcem i po problemie, po co dzielić włos na ileś tam?
		 | 
|  |   | 
|  | #87 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Warszawa / Ankara 
					Posty: 354
				 Motocykl: SD 04 Przebieg: 17000 +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s |  | 
|  |   | 
|  | #88 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Wlkp 
					Posty: 448
				 Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R Przebieg: 400   Online: 6 dni 53 min 12 s | 
			
			Z tego wywodu o Trakszyn Kontrol, wychodzi mi na to ,że to jest argument , aby kupować starą afrę , bo nie ma problemu z włączaniem trakcji, ani ABSu. Tak samo z DCT.  Wsiada gościu na moto i mówi ,że mu TO nie pasuje , TAMTO nie takie, tylko , że nie używa niestety motka tak jak przewidzieli to w procesie projektowym. Nie kumam. Najbardziej mnie rozbawił tekst o tym,że DCT po wciśnięciu guzika zbyt wolno zmieniła bieg. To skłania mnie do pytania , czy jesteś pewien @wolly ,że testowałeś NAT z DCT ?  Ja przejechałem trochę więcej kilometrów na NAT niż Ty i powiem tylko ,że dopiero po pierwszym tysiącu zacząłem łapać o co kaman. Widzę wiele zagrożeń w tym nowoczesnym rozwiązaniu, ale są zgoła inne niż te przedstawione przez Ciebie. Mój post ma na celu tylko i wyłącznie ostrzeżenie dla osób , które są przed zakupem tego motocykla, aby nie opierały się na takich pierdołowatych opiniach po krótkich przejazdach , tylko naprawdę poświęcili więcej uwagi instrukcji obsługi, potem zapoznaniu się z motocyklem, a na sam koniec przejechaniu o ile to możliwe , większej ilości kilometrów. Myślę,że brakuje doświadczenia i swoistej wyrobionej szkoły jazdy z DCT w terenie. Nikt sensownie nie chce się tego podjąć, bo to jest jednak niszowy produkt w tym segmencie motocykli. Jednak zwiastuję,że i BMW i inne marki zaczną robić w tym segmencie skrzynie automatyczne , bo taka jest kolej rzeczy. | 
|  |   | 
|  | #89 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s | 
			
			Trzeba my metodologię nauczania zmienić, bo jak zjeżdżać z dct tyłem że stromego wzniesienia strzelając ze sprzęgła, albo to samo w dół na wyłączonym silniku z zablokowanym tylnym kołem.
		 | 
|  |   | 
|  | #90 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Łódź 
					Posty: 1,304
				 Motocykl: RD01   Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 29 min 8 s | Cytat: 
  zmiana biegów palcami to jak jazda WLA. napisałem moje odczucia jeżeli nie potrafisz tego pojąć to już twój problem dla mnie NAT nie jest taka złota jak ją tu opisujecie a osobiście chciałbym zobaczyć jak wykorzystujesz ten potencjał  cokolwiek to znaczy.Motocykl fajny ale napewno nie ze skrzynią skuterową jeszcze raz do MNIE NIE PRZEMÓWIŁA  ta technika i nie pieje z zachwytu p.s . że nie używa niestety motka tak jak przewidzieli to w procesie projektowym-- rozwiń myśl bo chyba Mi coś umknęło | |
|  |   |