![]() |
|
Inne tematy Motocyklowo |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Generalnie działa toto ale mnie się lata najlepiej bez kagańców. Ma maksa dusi prawie wszystko, drugi tryb pozwala na jakieś uślizgi a kolejny na większe uślizgi. Do latania bokiem nie nadaje się żaden. Musisz wyłączyć całkiem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
Ty to może w 1290 to mi dupe trzymało bo też jest toto ?
![]() ![]() 990 na mokrej trawie na scorpionach z 10m lecialem na raka modląc się aby nie wyjeb..c ! To był koniec jazdy na ten dzień, grzecznie wróciłem do" garażu.". ![]() Tak to było toto.."prostowalo" i odcina moto i nie chciał jechać bokiem. Na śliskie asfalcie fajna rzecz w terenie syf!
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() Ostatnio edytowane przez Pirania : 26.07.2017 o 13:14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
Emek napisał : "Dokuczliwe w KTMie jest też ciągłe walenie gorącem po jajach"
Napisz proszę jak to wygląda w NAT ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
W Hondzie jest normalnie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() |
![]()
No jak sie włączą wentylatory to po udach też daje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
![]()
Dzięki !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 39 min 18 s
|
![]()
Tak jak niektorzy pisza .Do NAT nalezy porownymwac 1090R.1290 S to kolejna wersja 1190 Adv.Mialem go 2 lata i przesiadlem sie na NAT.To dwa rozne motocykle,wiec nie ma ich co porownywac.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
gadzik
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Człuchów
Posty: 302
Motocykl: ktm adventure
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 4 godz 32 min 21 s
|
![]()
Przypominam ze jest jeszcze 1290 R, o którym nikt tu nie wspomina a równie dobrze wymiata jak 1090 R.
S to nie wersja w teren |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() |
![]()
Tak tak macie racje..ale przypominam że chodziło jedynie o przekazanie wrażeń z jazdy tymi moturami.
1290R nie jest dostępna do jazdy testowej no i NAT w automacie też chłopaki w Krakowie nie mieli. 1290S to typowa szosówka z 19" z przodu a to przynajmniej dla mnie mega różnica w stosunku 21".. Jak jest Ktoś Kto latał 1290R w terenie czy ma jakieś doświadczenia z tym sprzętem niech się podzieli.
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,392
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
![]() Online: 3 miesiące 1 dzień 23 godz 46 min 30 s
|
![]()
lubię poczytać takie subiektywne odczucia👍
__________________
Agent 0,7 |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiar zębatek - różnice - wrażenia | Misza | Rama, zawieszenia, napęd | 112 | 06.06.2024 21:28 |
TDM 900 opinie-wrazenia | kuras | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 22.02.2013 19:41 |
Co sadzicie o takiej pomaranczy? | samul | Inne tematy | 18 | 30.04.2010 01:59 |