|  01.07.2017, 00:33 | #21 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Gdynia 
					Posty: 472
				 Motocykl: NAT Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 19 godz 53 min 0 |   Cytat: 
 D Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka | |
|   |   | 
|  01.07.2017, 06:58 | #22 | 
|  |   
			
			https://youtu.be/lky4x38_5GA  No dobra wychodzi że etc szybsze 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  01.07.2017, 07:59 | #23 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Wlkp 
					Posty: 448
				 Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R Przebieg: 400   Online: 6 dni 53 min 12 s |   
			
			ale i tak znajdą się tacy , co powiedzą ,że to jest inaczej    | 
|   |   | 
|  01.07.2017, 15:24 | #24 | 
|  |   
			
			A wrażenia praktyczne ? Jazda w trasie, po mieście, w terenie ? Spalanie takie samo czy inne ? Niskie/wysokie temperatury otoczenia czy mają wpływ na pracę dct ? Da się tym na koło postawić ? Wybieram się na jazdę testową afryką z dct, sam jestem ciekaw.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  01.07.2017, 16:01 | #25 | 
|  |   
			
			Po wyłączeniu kontroli trakcji idzie na koło bez problemu.
		 | 
|   |   | 
|  01.07.2017, 16:29 | #26 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2017 Miasto: Jaworzno 
					Posty: 325
				 Motocykl: CRF1000l   Online: 2 tygodni 3 dni 18 godz 19 min 11 s |   | 
|   |   | 
|  01.07.2017, 16:41 | #27 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			DCT przy niezmienionym zawieszeniu, ma mniejszą ładowność W korku i paradach motocyklowych, DCT może mieć przewagę. DCT może mieć przewagę w konkursach polegających na przeniesieniu deski z jednego miejsca na drugie , chociaż nie wiem ,czy jak zamknie sie manetę, to czy motor nie stanie szybciej, niżby w manualu, kiedy go trzymamy na półsprzęgle i jedziemy dalej. W gymkhanie tez może okazać się przewaga wersji manualnej. Poza tym w DCT nie zmierzymy mocy na hamowni, bo przednie koło się nie kręci, w związku z tym przy zapchaniu czujniuka ABS błotem możemy mieć problem z wrzuceniem biegu w DCT. Gdy nam DCT zgaśnie na stromym zjeździe, zafundujemy sobie dużo adrenaliny, nie kontrolując zjazdu w dół. Poza tym, jak jakiś fan motoryzacji zrobi nam dla hecy przegazówkę, wyrwiemy jak ogar w drzewo   | 
|   |   | 
|  01.07.2017, 17:11 | #28 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Ja tam uprzedzony nie jestem, zresztą w samochodzie konsekwentnie wybieram automaty. U mnie zdecydowało to, że DCT jest potencjalnie bardziej awaryjna (szczególnie jeśli wezmiemy pod uwagę przebieg, trudne warunki uzytkowania i możliwości naprawy na zadupiu) no i waży o 10 kg więcej. Cała reszta jest do rozważenia, kto co woli. Automat wygodniejszy, lepiej przyspiesza, uwalnia jedną rękę i nogę - co nie jest bez znaczenia w terenie. Mysle takze, ze łagodniej obchodzi się z silnikiem. Manual jest za to odporny na elektroniczne przypadłości typu czujniki, zasilanie, komputer no i daje większe możliwości hamowania silnikiem. | 
|   | 
|  02.07.2017, 00:37 | #29 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  02.07.2017, 08:07 | #30 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2016 Miasto: Rudnica 
					Posty: 179
				 Motocykl: SD04 Przebieg: 30k 25k   Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s |   
			
			Jeszcze ewentualnie może się skończyć paliwo    | 
|   |   |