![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Zmień mechanika od łańcuchów
![]() Oryginalne nastawy są wystarczające. Jak jest już na końcu skali to z reguły łancuch jest napięty - lużny - napięty itd. przy obracaniu kołem. Będziesz miał złudną świadomość ,że masz jeszcze łańcuch w porządku i możesz niechcący ( przy Twoim doświadczeniu... ) zarżnąć łozysko zębatki, lub łańcuch Ci po prostu spadnie i zablokuje koło robiąc dużo bałaganu
__________________
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
jaki lancuch napedowy- najlepszy | kuras | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 01.03.2011 12:36 |
Lancuch padl po 62.000km ! (dj1 test) | dj.1 | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 17.06.2008 12:47 |
Lancuch napedu pompy oleju - zamienniki | wuja | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 03.06.2008 22:30 |