| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No, w końcu jakieś konkretne fotki nieszczęść 
		
		
		
		
		
		
		
	![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale gówiane te KTMy!!! 
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie ma się co śmiać. Pogadajcie z kolegą Oleckim jak mu nyple przebijały dętki w zeszłym roku - KTM Adv. Z tego powodu gleba przy stówce na blacie przestaje być zabawna i patrzy się inaczej na problem " co mi się odkręciło" bo robi się niebezpiecznie. W tym roku poszły śruby od subframe. Jakie mogły być tego skutki wole nawet nie myśleć. Dno i metr mułu, choć rozumiem fasycynacje niektórych , nie może tak być. Z powodu pieprznych fuszerek fanów redbula ludzie mogą się pozabijać. Popatrzmy na to z tej strony.Bedzie mniej zabawnie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Emanuel,  
		
		
		
		
		
		
			masz dużo racji ale jedna jaskółka wiosny nie czyni..   W zeszłym tyg. zmieniałem gumy w LC8 i po 8 500 km na grubych dętkach nie było śladu użytkowania, jedynie na przodzie pojawiła się rdza przy wentylu.Podrzucam pomysł dla Admina - może założyć wątki dot. poważnych wad fabrycznych, usterek dla najpopularniejszych motków, na których ludzie z FAT jeżdżą. Wady z naciskiem na bezpieczeństwo kierownika bo o pękającej lampce Rafała bym tam nie pisał..  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2016 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 267
				 
Motocykl: Inne moto 
Przebieg: 77777 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 9 godz 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Czy taka sytuacja nie jest w głównej mierze wynikiem złego, zbyt luźnego zaplotu?  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Swięte słowa Emek i to popieram
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzieje się tak z powodu wagi moto, kierownika, bambetli i jazdy w terenie. Montując ostrą kostkę trzymak albo dwa robią robotę nie pozwalając oponie przesunąć się na feldze i wtedy cała siła każdego odkręcenia manetą idzie na szprychy i nyple, najbardziej dostają w dupe na kamiennych podjazdach. W Africe były gumy amortyzujące w zębatce a w Kacie jest na sztywno. Pamiętacie problemy pękających piast przy zębatce w pierwszych exc. 
		
		
		
		
		
		
			Nie myślcie że jak macie naklejkę byka na moto to wszystko jest w technologii nasa. Ps. Didy made in japan nie pękały, ale tam nie ma naklejki byka ![]() Zdrowia. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Adam ,ale w 690 są gumy amortyzujące tak jak w Afryce. Latałem na M. Sahara 3 a na kostki właśnie zmieniłem. Nie odkręcałem również za mocno. Zostaje ta nieszczęsna waga kierownika. Chyba czas na terapię odchudzającą  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To w takim razie są po prostu z gownolitu. W mojej tenerce po 50 tys/km w paryjach nic nie pękło.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale to nie felga pękła tylko fartuch zabezpieczający nyple zrobiony z gównolitu.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Nie swoim pojazdem na Bałkany... | makaron | Przygotowania do wyjazdów | 7 | 21.06.2013 13:19 |