|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  10.05.2017, 07:46 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 47 min 17 s |   
			
			Ile na ile ten mitas C17 pozwala na szosie (do jakich prędkości przelotowych nie znika w oczach)?
		 | 
|   |   | 
|  10.05.2017, 09:31 | #12 | 
| mistrzu  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,962
				 Motocykl: RD03 Przebieg: ? Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s |   
			
			akurat c17 znam, używam , cenię.  Mi wytrzymała 30h w lekkim w jeżdzie typowo hard enduro i potem z zaokrąglonymi kostkami ze względu na nośność 54 wylądowała w Afryce.  W AT wytrzymała kolejne 1500 km po kamieniach w Albanii, ale tez nie latam szybko.    Po tym przebiegu - jeszcze jej trochę było, ale na upartego zrobił bym nią jeszcze z tys km, ale gum ci u mnie dostatek więc wymieniłem.
		 
				__________________ Enduro i ADV | 
|   |   | 
|  11.05.2017, 17:20 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2015 Miasto: Pawęzów/Tarnów 
					Posty: 121
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 tydzień 4 godz 28 min 33 s |   
			
			Po konsultacjach i obserwacji w końcu padło na zestaw: Dunlop D952 Przód + Mitas C02 tył. Już założone na kołach . Teraz czekamy na Integrację    | 
|   |   | 
|  11.05.2017, 23:49 | #14 | 
|  |   
			
			A jak sie maja przebiegi dunlopa w porównaniu z np tkc80 ? Moja tkc sie już wyząbkowała dość mocno i zastanawiam sie nad alternatywa. Może dunlop, a może ... szosę tez lubię, i jakoś do offa trza dojechać | 
|   |   |