![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
Wydatki masz podane w katalogu FACETA. Wynikaja one w prosty sposob z cisnienia i przekrojow wejscia i wyjscia. Determinuje go rowniez przepustowosc kranika. Jak widac AT swietnie radzi sobie na tzw. grawitacji wiec wydatek kranika, filtra, przewodow i trojnika jest wystarczajacy tak jak i cisnienie slupa paliwa z pominieciem pompy. Kwestia tylko by paliwo bylo ponad poziomem komor gaznikowych co nie zawsze sie udaje w motocyklach. W wielu z nich warunek ten jest spelniony i pompa nie jest potrzebna.
Rob co chcesz - Afra nie spali ponad 10 litrow w godzine a jej uklad paliwowy az nadto pozwala na taki upust w tym czasie. Sadze ze na wielokrotnie wiekszy nawet. Pompa jest po to by unosic paliwo z pod poziomu komor dzieki czemu mozna bylo powiekszyc pojemnosc zbiornika.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 29.03.2017 o 20:53 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kuchenka benzynowa. Którą wybrać | wlodar | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 187 | 13.03.2018 11:20 |
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? | norweg | Hamulce, kola, opony | 31 | 24.05.2013 19:00 |
ktora opone wybrac ??? | MuSStaFFa | Wszystko dla Afryki | 39 | 19.11.2010 16:05 |