Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.03.2009, 14:38   #22
7Greg
 
7Greg's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,478
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
7Greg will become famous soon enough
Online: 5 miesiące 1 dzień 21 godz 7 min 23 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
no nie wiem,

ja mam z ręczną pompką jak najgorsze doświadczenia (opisane w tegorocznej relacji)
i spogladam w stronę takiej pompki zintegrowanej z nabojem. Na wyprawy kompresor i nic mnie już nie przekona (pomka oczywiscie i tak jako back-up)

Ile nabojów potrzeba zeby nabic 2 atm na tył ?

a ile na przód?
Znany jesteś z tego, że tylko kompresorek

A ja wolę naboje. Co do "siły pojemnościowej" to wystarczy 1 nabój i można jechać. Może nie będzie idealnie, ale można. Poza tym na wyprawie jest zazwyczaj więcej rozwiązań u towarzyszy podróży.

A poza tym to poświęć 10 zł i odpal nabój w koło i będziesz wiedział najlepiej
7Greg jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompka hamulcowa Kryla Hamulce, kola, opony 5 04.06.2014 09:46
Afrykańska pompka, czy nie afrkańska Rychu72 Uklad paliwowy i wydechowy 10 07.02.2013 00:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.