Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.12.2016, 17:46   #6
Zmyler
 
Zmyler's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,327
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Zmyler jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 4 godz 44 min 21 s
Domyślnie

Kumpel z pracy kupił 2 szt do ..... hajabuzy!!! Jak przyszły to się załamał. Z 10 m to nawet fajnie wyglądają. Z 3 m to już widzisz stragan na odpuście.A jak weźmiesz do rąk to ....... małe, ciężkie, wykończone kiepsko. Do 125 chińskiej to bym może założył ale do zdjęcia tylko. Zbyszkowego Huzara założyłem do Bandita 1200 na wiosnę -ok 6-7 tyś km ostrego upalania i wszystko git. 2 db killery, dolot kompatybilny z motocyklem itd
Zmyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
To nie smog, lecz fog - krótki wypad do Chin Ludwik Perney Trochę dalej 44 04.06.2014 09:38
Przeróbka Oryginalnego Tłumika Stachu Uklad paliwowy i wydechowy 30 19.03.2012 22:56
Wypełnienie tłumika Misza Uklad paliwowy i wydechowy 7 10.02.2012 19:00


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.