|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() |
Tak jak pisał Arkan;
-Felgi no name -hamulce no name -całkowice odsłonięty kolektor i chłodnice podejżewam że przy pierwszym offie pójdzie to w pizdu Co do porównania do 701. Na plus brak sterowania ridebywire(choć nie słyszałem, żeby był z tym jakiś problem, choć wiadomo, że awaria elektronika nie jest przyjemna) Skok zawieszenia 300vs275 na korzyść ajp, ale czy na prawde w tego typu motocyklu to znaczna różnica? ajp ma zbiornik 17l 701 13l Argument scentralizowania masy i niskim środku ciężkości przy 690/701 blednie. Dostępność wszelakich akcesoriów i części do huśki... Teraz można kupić 701 za 36tyś od ręki. za 7 tyś można zrobić z niej husqvarna-701-nomad-r-copy-orig_orig.jpg I tu robi się nam 23l paliwka osłona przed wiatrem, zawias WP, hamulce brmbo, felgi did... Kupiłbym ten motocykl ale za 33 a nie 43 tyś.... ale życzę jak najlepiej i mam nadzieje, że jeśli potwierdzi się jego zapowiadana niezawodność, jakość i przydatność w turystyce off to będzie dobrze się sprzedawał i może nabędę taką używkę. ps. na pewno wolałbym pr7 za 43tyś. niż CCM za 47tyś.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 07.12.2016 o 10:39 |
|
|
|