Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.11.2016, 16:09   #9
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ypsi Zobacz post
Właśnie wyczytałem o co chodzi z tym euro4.
Żeby motocykl spełniał euro4, musi spełniać wymogi, czyli:
ABS - wiadomo, ale podobno trwają pracę nad ustawą dopuszczającą wyjątek, czyli możliwość wyłączania abs'u np. w turystycznych enduro.
Automatyczne światła - wiadomo.
Przepustnica w wydechu - przy niskich obrotach zamyka się, obniżając poziom hałasu z wydechu.
OBD1 - czyli system autodiagnostyczny elektryki i elektroniki... i nie wiem, czego jeszcze
Odpowietrzenie zbiornika - zwykła rurka nie wystarczy jak w starszych motocyklach. W euro4 musi to być układ zamknięty z filtrem z węgla aktywnego.
Katalizator - wiadomo.
Przepustnica w wydechu nie nie jest po to aby obniżyć poziom hałasu

ODB1 - to akurat nie ma nic do emisji spalin ale też mnie ciekawi czy at2017 ma już to złącze...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.