|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 798
Motocykl: 1290SAR; 690R;
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 17 godz 40 min 18 s
|
Też mogę potwierdzić, że jest to jedno z lepszych ustrojstw, które zamontowałem w motocyklu. Nie raz mi dupę uratowało na kamolach, w koleinach, korzeniach czy przy uślizgach przedniego koła np. na mokrej trawie, błocie. A na piachu, jest po prostu zajebisty
. Kupiłem używkę, używam w obu motorkach. Co do moich ustawień: tłumienie na 36 stopniach wychylenia (te dwie śrubki po bokach) - wystarczy, przy wiekszym skręcie, kierownica chodzi normalnie, pokrętło High (prawe) na maksa, "klikacz" Base - w teren 2/3 kliki od końca, piach - na maksa, asfalt - 6/7 klików od końca. Działa ![]() Ot, taki przykład - jedziemy gdzieś tam z kobitą, pełny załadunek - przy około 80 km/h, kilka razy przednie koło łapie shime - dwa kliki na "+" i problem znika ![]() A wygląda u mnie tak: |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() |
Cytat:
. Zastanawiałem się czy amor to zniweluje.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 798
Motocykl: 1290SAR; 690R;
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 17 godz 40 min 18 s
|
Cytat:
.Prędkość przelotowa znacznie wzrasta , ale nie wiem, czy to dobre jest...
Ostatnio edytowane przez bartol : 07.06.2016 o 11:54 |
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Amortyzator skrętu | ramires | Wszystko dla Afryki | 52 | 22.10.2012 23:59 |