| 
			
			 | 
		#4701 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4702 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				
					
				
				
					Posty: 109
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 39 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4703 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		Ostatnio edytowane przez mdxmd : 04.04.2016 o 23:35  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4704 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				
					
				
				
					Posty: 109
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 39 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			taaa? to sobie obejrzyj to co Jorge wrzucił i zastanów się racjonalnie jeszcze raz  
		
		
		
		
		
		
		
	http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=26060  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4705 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oczywiście bezawaryjność nowego produktu pana Hondy to na dziś trochę zaklęcie, ale nie bezpodstawne. To solidna firma, bez dużych wtop; z tego, co pamiętam, największy światowy producent silników benzynowych. Miałem w życiu kilka hond, wszystkie były bezawaryjne. 
		
		
		
		
		
		
		
	Dlatego napisałem "ma duże szanse".  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4706 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lisków 
					
				
				
					Posty: 250
				 
Motocykl: TransAlp PD06/PD10 
				
				
				 
Online: 6 dni 19 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Świat na głowie. 
		
		
		
		
		
		
		
	Tandeta normalnością,solidność niszą  .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4707 | 
| 
			
			 Kierowca bombowca 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 2,570
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 56 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Teges, teges.. ale HRC jest najtegesiejsza... i nie będzie inaczej. 
		
		
		
		
		
		
			Wizualnie najbardziej teges jest czwórka HRC.. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT RD07A, '98, HRC  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4708 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4709 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale plastiki akurat się nie pogorszyły.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4710 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja mam plastiki doskonałej jakości ale łańcuszki rozrządu czeskie ĆZain, do Czechów nic nie mam, ale poprzednio montowane były na całe życie silnika a te pepiczki 60-80.000, do tego nie przewidziano wymiany bez rozbierania całego silnika... tzn. nie można kupić zapinki do zakucia....a BMW ma wyłączność u Pepiczków i nigdzie na rynku wtórnym tego nie ma ... 
		
		
		
		
		
		
		
	łańcuchy ĆZ były też montowane w napędzie F800GS, może niektórzy pamiętają ich gumowatość... dlaczego nie DID! mamy obecnie ciekawą sytuację, gdzie firmy robiące doskonałej jakości produkty są omijane przez producentów i mają się coraz gorzej a te średnie albo lipne przeżywają bum.... np. fltry MEIWA wyszły już prawie z rynku... nie patrzcie na takie pierdoły! silnik, przeniesienie napęu, zawias na tym się jeździ a plastiki ...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |